خبر

رقابت خانوادگی الی منینگ در کمپین جدید نیویورک تایمز

نیویورک تایمز با همکاری فوتبالیست مشهور الی منینگ کمپین تازه‌ای را برای معرفی طرح اشتراک خانوادگی خود راه‌اندازی کرده است.
در این کمپین طنزآمیز، منینگ باید تصمیم بگیرد کدام یک از اعضای خانواده‌اش در فهرست اشتراک او قرار بگیرند؛ رقابتی شیرین میان پدر، مادر و برادرش که از جدول کلمات تا آشپزی را به چالشی خانوادگی تبدیل می‌کند.

این کمپین با هدف نشان دادن بُعد صمیمی و سرگرم‌کننده اشتراک خانوادگی نیویورک تایمز طراحی شده و در شبکه‌های اجتماعی The New York Times و The Athletic منتشر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا