خبر

رفتار کامیون‌ها مثل گوزن‌های بابانوئل

ام بی ای نیوز: فروشگاه‌های زنجیره‌ای Morrisons در آگهی جدید خود با همکاری آژانس تبلیغاتی PublicisPoke نشان می‌دهد مواد خوراکی چطور از مزارع تولیدی به قفسه فروشگاه‌ می‌رسد و سر از سفره مشتری‌ها درمی‌آورد.البته نه مثل همه تبلیغات کارخانه‌ای خشک بلکه چاشنی کریسمس و جادو را به آگهی اضافه کرده است.دو دوست کوچک کامیون‌های این فروشگاه را تعقیب می‌کنند و می‌بینند که کامیون‌ها درست مثل گوزن‌های بابانوئل رفتار می‌کنند و آشپزها به کمک چوب جادویی‌شان در کارخانه‌ها مافین‌های سر میز شام کریسمس را درست می‌کنند. این دو دوست کوچک وقتی به خانه می‌رسند تمام آن داستان‌های جادویی فروشگاه Morrisons را درست مثل داستان‌های جن و برای کوچک‌ترهای جمع تعریف می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا