گزارش

بهترین بسته بندی ها برای برگر

Burger Nest
طراح یونانی، سوفیا جورجپولو، ساکن آتن است و در همین حال مشتریش، Burger Nest، هزاران مایل دور تر در تگزاس واقع در ایالات متحده آمریکا فعالیت می کند. سوفیا در رابطه با شغلش گفت که در حوزه کاری خود ترکیبی از خلاقیت و سادگی از لحاظ علم زیبا شناسی را به بقیه چیز ها ترجیح می دهد که باعث می شود بدون هر گونه سر و صدای غیر ضروری کار به نتیجه برسد. خلاقیت بذر و زیربنای یک کار بزرگ است اما سوفیا به اهمیت استراتژی و برنامه ریزی به عنوان یک پیش شرط کلیک بر روی چیز های مختلف اعتقاد دارد.

Sandinha
مدیران و کارمندان استودیو “۳۲۷ Creative”، با محوریت پورتو، در پرتغال، درباره شرکت خود به عنوان یک استودیوی طراحی کوچک و پرشور، به وجود آورنده برند های زیبا در راستای نیل به هدف ارائه جالب ترین تجارب خلاقانه حرف می زنند.
در راستای کار برای Saninha، مدیران و کارمندان ۳۲۷ Creative با هدف توسعه و تغییر کامل همه عناصر رستوران از جمله نامگذاری، برند و هویت، بسته بندی، وبسایت، شبکه های اجتماعی، طراحی داخلی و برنامه ریزی برای فضای آن پروژه را در دست گرفتند. با توجه به تاریخچه و سنت محصول، اصول زیبایی شناسی و طراحی داخلی برند در حالی از این قواعد پیروی کردند که ارتباط از طریق یک رنگ و با یک نوع صنعت و مبلمان خاص برقرار می شد. در ادامه یک بسته بندی منحصر به فرد نیز برای راحتی خوردن آن طراحی شده است.

Bouch Burger Bistro
کار آژانس برندینگ، طراحی و بازاریابی “Firmalt” برای Bouch Burger Bistro به وسیله اجرای ایده دریافتی و در نتیجه طراحی بسته بندی خود را نشان داد: قصد تکمیل برگر. هر برگر در این جا با دقت درست شده است تا طعمی منحصر به فرد و کاملا لذت بخش را عرضه کند. به منظور تضمین کیفیت، نان، سس ها و ادویه های این برگر کاملا داخل رستوران و در خانه طبخ و تهیه می شوند.
به گفته Firmalt، ایده انجام کار از قصابی های کوچک الهام گرفته شده است که در آن جا با هدف تضمین ارائه بهترین و تازه ترین انتخاب برای مشتریان، محصولات به طور مستقیم با دست برداشته می شوند. نمایش محصولات با کیفیت، دوست داشتنی و جذاب به طور خاص برای برند مهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا