خبر

فرصت دوباره برای زباله‌هایی از جنس آیکیا

ام بی ای نیوز: با توجه به نحوه قیمت گذاری مناسب اثاثیه و مبلمان در ایکیا، مشتریان برند شاید با خود فکر کنند که دور ریختن یک کتابخانه از این جنس و باز کردن جا برای یک کتابخانه جدید ایده صحیح و به صرفه‌ای است. در ادامه این غول سوئدی امیدوار است که با دعوت از مصرف کننده برای کمک به تجدید حیات محصولات خود، فرهنگ رفتار با زباله را تغییر دهد.کمپین جدید آیکیا با فضایی بد و ناخوشایند، محصول آژانس تبلیغاتی TRY، مستقر در شهر «اسلو»، آن دسته از محصولات برند را به نمایش می‌گذارد که در مناطقی از نروژ، از جمله سواحل، محل دفن زباله و خیابان‌های این کشور کشف و هویتشان آشکار شده اند. به گفته مقامات این آژانس تبلیغاتی، بیش از سه میلیون تکه اثاثیه و مبلمان سالیانه در نروژ دور انداخته می‌شوند.این اثاثیه تخلیه شده در قالب محصولات جدید آیکیا همراه با کاتالوگ‌هایی عرضه می‌شوند که می‌توان جزئیاتی مثل محل کشف، نحوه تعمیر و همچنین قیمت‌های جدید با تخفیف‌های زیاد را در آن‌ها یافت.در مرحله بعدی آیکیا با استفاده مجدد از این قطعات، آن‌ها را در یک فروشگاه دست دوم فروشی جدید به فروش می‌رساند.کمپین فوق هم راستا با اقدام نوآورانه آیکیا برای خرید مبلمان از مشتریان و تهیه قطعات یدکی مورد نیاز آن‌ها به طور رایگان از این اثاثیه دست دوم راه اندازی گردید.توبیاس لین، مدیر ارتباطات بازاریابی برند در قالب یک بیانیه گفت که اکثر محصولات کاملا خوب و سالم بوده و یا شاید یک قطعه یدکی کوچک بتواند آن‌ها را دوباره راه بیندازد. آیکیا برای این که نشان دهد که تعمیر بعضی از آن‌ها فقط چند دقیقه طول می‌کشد، یک سری از این تکه‌های اثاثیه و مبلمان را جمع آوری کرده و بار دیگر به آن‌ها فرصت حیات داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا