خبر

در آب و هوای بد با ولوو راحت برانید

با شروع یک فصل جدید کاری، ولوو پس از سال­ها تحمیل و تبلیغ معیار­های ایمنی خود این بار پایداری و حفظ محیط زیست را در کانون فعالیت­های برند­های زیر مجموعه خود قرار داده است. تا سال ۲۰۴۰، ولوو قصد تبدیل شدن به یک شرکت خنثی از لحاظ تاثیر پذیری از آب و هوا در چرخه ارزش خود و تا سال ۲۰۳۰ قصد تبدیل شدن به شرکتی را دارد که تماما خودروی برقی تولید می­ کند.

با هدف اعلام این خبر، آژانس تبلیغاتی Grey اقدام به ساخت یک آگهی تبلیغاتی موسوم به «تست ایمنی نهایی» کرده است که در آن تعهد شرکت به برق رسانی و خنثی سازی تاثیر تغییرات آب و هوایی بر روی سطح ایمنی رانندگی با اتومبیل­هایش انعکاس می­ یابد.

در این آگهی تبلیغاتی، یکی از سخنگویان شرکت به نام «بیجورن» بینندگان را به بازدید از چند دهه تست ایمنی خودرو و سپس قطب شمال دعوت خواهد کرد تا مشخص شود که در این شرایط آب و هوایی نیز خودروی ولوو از تست ایمنی سربلند بیرون می ­آید.

در نهایت یک تکه بزرگ یخچال طبیعی در حال فروپاشی پاسخ این سوال را می­دهد و بار دیگر به همگان یادآوری می­کند که رانندگی امن در جاده بزرگ ترین تهدیدی نیست که ولوو از لحاظ ایمنی با آن روبرو است. امروزه، تغییر شرایط آب و هوایی، بخش اصلی تازه ترین تست ایمنی این شرکت را تشکیل

می ­دهد.

www.thedrum.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا