خبر

شخصی‌دوزی به روش صنعتی در "گراد پرو"

ام بی ای نیوز: نشست خبری رونمایی برند گرادپرو (O(GeradPR از زیرمجموعه برند گراد برگزار شد. در این نشست خبری، "حمیده سادات زعیم‌زاده مدیرعامل شرکت آتی‌دانا و مالک برند پوشاک گراد پرو"، "رامین عارفی مدیرعامل شرکت رادوین (شریک تجاری گراد پرو)" و "رضا سلامتی مدیرمارکتینگ برندگراد" حاضر و به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند. گرادپرو، خط تولید شخصی‌دوزی پوشاک آقایان به روش صنعتی‌ست که برای نخستین بار در کشور ارائه می‌شود. اولین فروشگاه این برند در مرکز تجاری مدرن الهیه افتتاح شده است.حمیده سادات زعیم‌زاده مدیرعامل شرکت آتی‌دانا و مالک برند پوشاک گراد پرو در این نشست خبری گفت: در صنعت پوشاک همیشه فضا برای ورود برندهای جدید باز است و نمی‌توان برای این بازار محدودیتی مشخص کرد. هر فردی در دنیا سلیقه‌ای دارد و بر اساس همین سلایق می‌توان پوشاک تولید و عرضه کرد. لاین شخصی دوزی در برند گراد همواره وجود داشته و ما همیشه خواهان گسترش این خدمت در بازار بودیم. لاینی که در فروشگاه‌های گراد نیز جایگاه خوبی دارد و ما با افتتاح گرادپرو در تلاش هستیم مشتریان از خدمات شخصی‌دوزی راحت‌تر استفاده کنند. خدماتی که متناسب با دوران کرونا طراحی شده و افراد برای استفاده از گرادپرو و یا شخصی دوزی دیگر نیاز به حضور در فروشگاه‌های فیزیکی ندارند و ما می‌توانیم این خدمت را در محل کارو در منزل مشتریان ارائه کنیم. در این حالت نگرانی‌هایی که مشتریان بابت کرونا دارند را نیز برطرف می‌کنیم. متریال استفاده شده در شخصی دوزی از صفر تا صد به انتخاب مشتریان خواهد بود. در لاین شخصی دوزی هر آنچه آقایان در پوشش خود استفاده می‌کنند، تولید و عرضه خواهد شد. فعلا گراد پرو در شعبه شهر تهران ارائه می‌شود اما به زودی با توجه به اینکه گراد در سراسر کشور شعبه دارد، حضور گرادپرو نیز گسترش پیدا خواهد کرد. گرادپرو فعلا برای آقایان خدمت رسانی می‌کند، اما به زودی لاین بانوان نیز رونمایی خواهد شد. استفاده از متدصنعتی در لاین شخصی دوزی یکی از مزیت‌های گرادپرو نسبت به مابقی رقبا است. مزیتی که برای اولین بار در ایران ارائه می‌شود. علاوه بر این، سایزگیری در این لاین نیز به روش سنتی انجام نمی‌شود. در این روش دیگر نیاز به پرو لباس توسط مشتری وجود ندارد. گروه بندی سایزی گراد به دلیل تنوع بالا حتما نیاز مشتریان را برطرف خواهد کرد.زعیم زاده درباره پیش بینی آینده برندگرادپرو گفت: آگاهی مخاطبان نسبت به محصولات تولید داخل افزایش یافته و نگاه آنها نسبت به برندهای ایرانی تغییر کرده است. مخاطبان به برندهای داخلی اعتماد کرده‌اند. وقتی اعتماد شکل بگیرد، مخاطبان با وجود برندهای خارجی در بازار همچنان برند ایرانی را انتخاب خواهند کرد. از طرفی افزایش قیمت دلار نیز یکی دیگر از دلایل گرایش مخاطبان ایرانی به سمت برندهای داخلی بود. با توجه به دلایلی که به آنها اشاره شد، نسبت به آینده صنعت پوشاک در کشور خوشبین هستم. ما در صدد هستیم به زودی گرادپرو را بین المللی کرده و شعبه‌های از برند را در خارج از کشور راه اندازی کنیم.صدرصد آماده رقابت با برندهای خارجی هستیمرامین عارفی مدیرعامل شرکت رادوین (شریک تجاری گراد پرو) در نشست گفت: برندهای ایرانی مزیت‌های رقابتی را خلق و توانسته‌اند سهم خوبی از بازار را بدست بیاورند. برندهای ایرانی قبل از برجام فضای رقابتی ناعادلانه رقابتی تجربه کردند. برندهای ایرانی و خارجی در آن زمان از لحاظ سیستماتیک و اداری شرایط مساوی را تجربه نمی‌کردند. برندهای ایرانی علاوه بر تولید ارزش افزوده باید مالیات پرداخت و کارگران خود را بیمه می‌کردند. کارهایی که هیچ کدام از برندهای خارجی آنها را انجام نداده و کالاهای خود را بصورت قاچاق وارد کشور می‌کردند. امیدواریم شرایط تغییر کند و با باز شدن درها علاوه بر حضور برندهای خارجی ما نیز بتوانیم مواد اولیه محصولات‌مان را تامین کنیم. برندهای خارجی که محصولاتشان را قانونی و با ارزش افزوده و بدون قاچاق وارد کشور کنند. ما خواهان شرایط برابر و رقابتی هستیم. شرایطی که نه تنها به برندهای داخلی لطمه نمی‌زد بلکه باعث پیشرفت آنها نیز خواهد شد. سطح تولید و کیفیت برندهای ایرانی کاملا قابل رقابت با برندهای خارجی است. ما از تکنولوژی و دانش روز برای تولید محصولات استفاده می‌کنیم و اگر در تولید مواد اولیه دچار مشکل نشویم، صدرصد آماده رقابت با برندهای خارجی هستیم.عارفی درباره برندگرادپرو گفت: شخصی دوزی یک هنر است. هنری که توسط متخصصان مد و استایل تولید می‌شود. قطعا هنری که توسط این متخصصان تولید شود، یک اثر ارزشمند و نفیس خواهد بود. کسانی که به تیپ و استایل خود اهمیت می‌دهند، قطعا جزی مخاطبان گرادپرو خواهند بود. گرادپرو مزیت‌های زیادی دارد که اگر مخاطبان نسبت به آنها آگاهی پیدا کنند، حتما جزی مشتریان برند خواهند شد. همه افراد بدن و اندام متفاوتی دارند، چنین تفاوتی باعث شده که افراد متناسب با اندام شخصی لباس خود را انتخاب کنند. حال اگر لباس شخصی دوزی شود، افراد متناسب با نیازشان لباس مورد نظرشان را بدست می‌آورند. بنابراین نیاز به شخصی دوزی همیشه وجود داشته، چون افراد همواره خواهان پوشیدن لباسی هستند که قالب تن‌شان است. نیازی که باید به آن توجه شود و گرادپرو برای رفع این نیاز خلق شده است. علاوه براین، در شخصی دوزی گرادپرو می‌تواند المان‌های شخصی مشتریان را نیز در لباس بوجود بیاورد. در نتیجه ما می‌توانیم خواسته هر مشتری که خواهان پوشش متفاوت است را تامین کنیم. پوشاک تولید گرادپرو نیز از لحاظ قیمتی متناسب‌تر از برندهای خارجی است.عارفی در پاسخ به این سئوال که چرا برند گرادپرو در این موقع زمانی افتتاح شد، گفت: برنامه‌ریزی برای راه اندازی گرادپرو از سال گذشته آغاز شده بود و ما تمامی مراحل خلق برند را طی کرده بودیم که کرونا آمد. موضوعی که باعث شد، اجرا و راه اندازی برند به تعویق بیافتد. ما در یکسال گذشته با دقت بیشتری به سنجش بازار و رفع اشکالات پرداختیم. تحقیقات گسترده‌ای در این یکسال انجام شده و حتی بطور نامحسوس اولین شعبه برندگرادپرو را نیز باز و فروش را مورد سنجش قرار دادیم. بنابراین کرونا در راه اندازی گرادپرو تاثیر گذاشت اما به نظرم تاثیرات مثبت بود و ما با اطمینان بیشتری برند را به بازار معرفی کردیم.رضا سلامتی مدیرمارکتینگ برند گراد در نشست خبری گفت: مخاطبان گرادپرو کسانی هستند که نسبت به کت و شلوار و لباس خود حساسیت بیشتری داشته و یا سایزی خارج از نمونه‌های استانداری دارند. البته ما مشتریان هم داریم که سایز آنها کاملا استاندارد است، اما تمایل به شخصی دوزی دارند. این دسته از مشتریان تمایل دارند، کت و شلوار به نام آنها دوخته شود و یا حتی نامشان برروی سر آستین و یا داخل کت هک شود.گراد در تلاش است که مشتریان تجربیات متفاوتی از برندهای گراد بدست بیاورند. گراد از اپلیکیشن و وبسایت به روزی در ارائه خدمات گرادپرو استفاده خواهد کرد. تیم تحقیق و توسعه گراد نزدیک به یکسال است، در جهت ارائه این مزیت تلاش می‌کنند. اپلیکیشن، تجربه منحصربفردی را برای مخاطبان ایجاد خواهد کرد که در سال آینده از آن رونمایی می‌کنیم. همچنین گراد سرویس در منزل را نیز در زمان کرونا رونمایی کرد. این خدمت با استفاده از ماشین‌های گرادپرو ارائه شده و همکاران ما با حضور در منازل و محل کار مشتریان به آنها خدمت رسانی می‌کنند.mbanews.ir- نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا