خبر

بنز و بی‌ام‌و در یک تیم

میهمان ناخوانده‌ی این روزها، کرونا، باعث شده فعالیت‌های تبلیغاتی برندها (جدای از موضوع کرونا) به چشم نیاید و در حاشیه قرار گیرد.

یکی از فعالیت‌های جالبی که در نیمه‌ی انتهایی ماه مارس انجام شد، به روز حذف تبعیض نژادی مربوط می‌شود. بنز و بی‌ام‌و در این روز در یک جبهه قرار گرفتند. در اکانت‌های توییتر و اینستاگرام هرکدام از برندها تصویر خودروی رقیب، آن هم بدون کپشنی تخریب‌کننده دیده شد.

کپشن پست هردو شرکت می‌گوید: «حالا که توانسته‌ایم توجه‌تان را جلب کنیم، باید بگوییم که امروز روز جهانی حذف تبعیض نژادی‌ست. دو رقیب برای دفاع از یک باور واحد، با هم متحد شده‌اند؛ کثرت چیزی‌ست که شرکت‌های ما را به موفقیت رسانده است. بیایید همه با هم با هدف مبارزه با نژادپرستی بایستیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا