خبر

تغییر لوگوی Shell برای روز جهانی زن

ام بی ای نیوز: شرکت نقتی Shell روز جهانی زن را با تغییر لوگوی یکی از ایستگاه های پمپ بنزین خود و افزودن یک آپاستروف به آن جشن گرفت. به این ترتیب لوگوی Shell به «Sheʼll» تبدیل شد. به هر حال، کاربرانی که از این اقدام Shell تعجب کرده بودند، ضمن تمسخر کمپین فوق، گفتند که حرکت فوق کمک بسیار کمی به زنان می کند.چنین تغییر نامی در یک ایستگاه پمپ بنزین در «سان دیماس» واقع در کالیفرنیا، مورخ ۸ مارس ۲۰۲۰، بخشی از جدیدترین ابتکار Shell بود. این ایستگاه پمپ بنزین دو کارآفرین زن در کادر مدیریت اجرایی خود دارد و بزرگ ترین توزیع کننده Shell در کالیفرنیا به شمار می رود.کمپین فوق ضمن تبلیغ و ترویج هدف خود، یعنی پیش رفتن به سوی یک محیط کار با تعادل جنسیتی، بر روی کارمندان زن خود تمرکز دارد. تهیه کننده شبکه خبری CBSN، سام گاوین، پست حذف شده را که به تمسخر لوگوی Shell می پرداخت به اشتراک گذاشت و با این کار جرقه خشم را میان کاربران رسانه های اجتماعی روشن کرد.کاربران اینترنت از نگاه خود شروع به تجدید نظر بر روی کمپین تازه Shell کردند. آن ها نقش کمپین در ایجاد تعادل جنسیتی در محیط کار میان زنان و مردان را زیر سوال بردند و از Shell به عنوان یک شرکت نفتی خواستند تا به همکاری با دیگران در زمینه حل مشکل گرمایش جهانی بپردازد.در شرایطی یکی از کاربران از زندگی در وضعیتی جهنمی شکایت کرد که دیگری با لحنی طعنه آمیز از سهم بزرگ Shell در افزایش ۴ درجه ای دمای کلی کره زمین تا سال ۲۱۰۰ میلادی حرف زد. این در حالی است که شرکت فوق ادعای قدرت دادن به زنان را دارد.مرضیه فروتنwww.designtaxi.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا