ام بی ای نیوز: Dove با هدف انتقال این پیام که هیچ زیر بغل ایده آلی در دنیا نیست، انواع مختلف زیر بغل را گرامی می دارد.برای سال های طولانی، زیر بغل خانم ها در صورت نرم و بی مو نبودن مورد انتقاد قرار می گرفت.به منظور از بین بردن این کلیشه در مورد زیر بغل، آژانس تبلیغاتی Ogilvy با همکاری Dove کمپینی را در راستای تقدیر از انواع مختلف زیر بغل، خواه پر مو، خال کوبی شده، صاف، براق، زخم، تیره و خواه خال دار راه اندازی کرده است.در قالب این کمپین، ۱۳ زن، با پیشینه های مختلف دیدگاه هایشان راجع به زیر بغل را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند. یک زن گفت که آرزو می کند ای کاش زیر بغل ایده آل وجود نداشت. یک زن دیگر با افتخار معتقد است که شکل زیر بغل او زنانگی اش را تعریف نمی کند. هر روایت در صدد کمک به زنان جهت ایجاد حس اعتماد به نفس، رهایی و بی ملاحظگی در آن ها است. کمپین فوق الهام بخش زنان برای نشان دادن زیر بغل خود به بقیه افراد می شود.کت سوالو، معاون جهانی برند، بخش دئودورانت های Dove در یونیلور، پیرامون این کمپین گفت: تماشای این صحنه که زنان با اعتماد به نفس بالا داستان هایشان در مورد زیر بغل خود را به چنین روش قدرتمندی با دیگران به اشتراک می گذارند، بسیار الهام بخش است. ظاهرا، زیر بغل قسمت کوچکی از بدن ما را تشکیل می دهد، اما تحقیقات شرکت ثابت می کنند که فشار بر روی زن ها برای دستیابی به یک ظاهر خاص می تواند بر روی عزت نفس و اعتماد به نفس آن ها تاثیر بگذارد.مدیران و کارمندان Dove امیدوارند که راه اندازی کمپین فوق، الهام بخش دیگر زنان برای ایجاد حس اعتماد به نفس در آن ها و پذیرش شکل زیر بغل خود شود، خواه از اول حس اعتماد به نفس در آن ها وجود داشته باشد خواه انتخاب می کنند که دارای اعتماد به نفس فراوان باشند.دد لارنتینو، مدیر ارشد خلاقیت در Oglivy انگلستان در ادامه افزود: به اشتراک گذاری داستان هایی مبنی بر وجود اعتماد به نفس بالا در زنان و نشان دادن یک هدف واقعی همیشه محور اصلی فعالیت های Dove را تشکیل می دهد. زیر بغل زنان برای مدتی بسیار طولانی تقریبا یک تابو بوده است. او خوشحال است که می بیند Dove به این موضوع آزادانه توجه می کند.
مرضیه فروتنwww.thedrum.com