ام بی ای نیوز: یکی از کلیشه هایی که همواره وجود داشته و به نسل های بعدی نیز منتقل شده است، این است که گریه کردن را نقطه ضعف یک مرد می داند. با این وجود، در دنیای واقعی، باید حقیقتا قدرتمند بود تا بتوان آسیب پذیری و احساسات را نشان داد. به عنوان یک برند مردانه مسئول، Gillette اعتقاد دارد که حتی اگر شما دردتان را از طریق اشک ریختن بیان کنید، باز هم به اندازه کافی مرد هستید (#ManEnough).هدف از شرح داستان زندگی واقعی سرهنگ بازنشسته، ام کی سینها اس ام و پدرش، هموار کردن مسیر برای درک درستی از مردانگی و قدرت می باشد که شور و اشتیاق به دستیابی به ان باید در نسل های بعدی موج بزند.مرضیه فروتنwww.bestadsontv.com
کمتر از یک دقیقه