خبر

سمپلینگ محصولات پرفروش کاله

شرکت لبنی کاله چندوقتی‌ست برای معرفی برخی از محصولات خود کمپین سمپلینگ ترفیعی را اجرایی می‌کند. مدیریت و نظارت این کمپین توسط”DMN-A Brand Experience Agency” بوده است. با امید حسنی مسئول اجرا پروژه از شرکت DMN گفتگویی داشته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

در بریف اولیه‌ای که به شرکت DMN از طرف کاله ارائه شد، توضیح بفرمایید؟

شرکت کاله به عنوان یکی از برندهای تولیدی شناخته شده در بازار به منظور اجرای فعالیت‌های ترفیعی خود به شرکت DMN مراجعه کرد. بریف اولیه‌ای که از این مجموعه دریافت شد بر این امر تکیه داشت، کاله از نظر کیفت و تنوع محصول جایگاه خوب و تثبیت شده‌ای در بازار دارد و در تلاش است از طریق انجام فعالیت‌های ترفیعی به صورت مستقیم با مخاطبان هدف تعامل برقرار کند و در خصوص محصولات و ویژگی‌های آنها آگاهی رسانی کند.

هدف شرکت کاله از این سمپلینگ چیست؟

کاله در نظر دارد با برگزاری کمپین سمپلینگ ترفیعی، مانور بیشتری بر محصولات خوب و پرفروش خود داشته باشد. همچنین کاله در نظر دارد با آگاهی رسانی در مورد محصولات خود مصرف کنندگان را ترغیب به استفاده از محصولات کند تا پس از مرحله جذب و کسب تجربه رضایت بخش کالاهای مورد نظر وارد سبد کالای مشتریان شوند.

درباره روند ایده‌پردازی سمپلینگ مورد نظر توضیح بفرمایید؟

پروژه کاله از نوع سمپلینگ ترفیعی بوده که در چندین مرکز خرید در حال اجرا است، هدف از سمپلینگ ترفیعی اطلاع رسانی در مورد محصولات و ویژگی­های آن و ترغیب مصرف کنندگان به خرید کالا با لحاظ نمودن تخفیف برای هر کالا است، و در این مورد یکپارچگی ارائه خدمات در کلیه­ی لوکیشن‌ها از اهمیت برخوردار است. همچنین آموزش پروموترها و خبررسانی در رسانه­های اجتماعی جزو مواردی است که باید به صورت تخصصی و حرفه­ای اجرا شود تا بازخورد مثبتی از اجرای پروژه دریافت شود.

درباره روند اجرایی سمپلینگ مورد نظر توضیح بفرمایید؟

مدیریت و نظارت این پروژه را شرکت DMN بر عهده دارد و روند اجرایی این پروژه به گونه­ای است که پروموترها و سمپلرهایی در دو شیفت صبح و عصر در چندین مرکز خرید در تهران حضور یافته و با توجه به آموزش­هایی که توسط تیم اجرایی DMN، در ابتدای پروژه دریافت کرده­اند، به ترفیع محصول و اطلاع رسانی در خصوص آن می­پردازند.

درباره بازخوردها و نظر سفارش دهنده درباره فعالیت مورد نظر توضیح بفرمایید؟

شرکت سفارش دهنده از نحوه اجرای کمپین سمپلینگ ترفیعی محصولات خود راضی بوده و بازخورد مثبتی از نتیجه پروژه و نحوه­ی اجرا و مدیریت ارائه داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا