پاتریکس تولید کننده بیش از۶۵ گروه کالایی بهداشت دهان ودندان و… این روزها با عبارت های خوش خنده، خوشبو و خوش رنگ باشید روی بیلوردهای شهر نشسته است.
حمیدرضا نژادعلی مدیرفروش و بازاریابی شرکت “طنین بهداشت پارس” (نام تجاری پاتریکس) با تاکید برشعاری که روی طرح های تبلیغاتی درج شده با عنوان “با افتخار ساخت ایران است” ضمن بیان این موضوع که در شرایط فعلی بازار سعی شده نسبت به پیمودن مسیرهایی که شاید دیگران نرفته باشند و تبدیل تهدیدها به فرصت های تازه، گام های موثر برداشته شود گفت: این مجموعه به دلیل کامل بودن سبد کالای مورد نیاز مشتری که حدود ۶۵ قلم کالای مربوط به بهداشت دهان و دندان و… است و ایجاد مزیت هایی در بسته بندی، ویژگی ظاهری و آسان و قابل حمل بودن و همچنین کیفیت به عنوان مهمترین مشخصه تنوع قیمتی نیز ایجاد کرده است که افراد با سطوح مختلف درآمد پوشش داده شوند.
تاکنون با معرفی و اطلاع رسانی بیشتر منجر به فروش بیشتر محصولات شده ایم و شامل رسانه های محیطی و فضای مجازی و تلویزیون و مترو است که افزایش کارآفرینی و اشتغال را به همراه داشته است. همچنین تولید محتوای تبلیغاتی که برای شبکه های اجتماعی و رسانه های محیطی و حتی مترو به شکلی زنجیره وار طراحی شده که هریک تکمیل کننده دیگری باشد، مثلاً در تبلیغات مترو شبکه های اجتماعی که مخاطب فرصت دریافت بخش بیشتری از پیام را دارد نحوه ی مصرف و ویژگی های کالاها نظیر نخ دندان ضدحساسیت برای دندانهای ارتودنسی شده و یا مسواک هایی با قابلیت های مختلف و… دراین رسانه ها به انتقال پیام پرداخته اند که نقش مهمی در انتخاب پاتریکس به عنوان یک مجموعه کامل و باکیفیت داشته است.
او با بیان اینکه به دلیل وجود کالاهای قاچاق و واردات برندهای کپی درایران بازار مواد بهداشتی دراین گروه با روند افزایش بی رویه قیمتی و هچنین عدم شناخته شدن تولیدات داخلی مواجه شده بود گفت: درشرایط فعلی کیفیت و تنوع تولید می تواند در جذب مخاطبان بیشتر تاثیر گذار باشد و تولید کننده داخلی با اتکاء به آنچه مصرف کننده از خرید کالاهی بهداشتی انتظار دارد و رعایت اخلاق حرفه ای تولید و کیفیت مناسب منجر به ایجاد مزیت خرید شده و تعامل مناسبی با مخاطبان برقرار نمایند.
وی در ادامه درمورد طرح های کمپین تبلیغاتی پاتریکس گفت: کمپبن اخیر با استفاده از رنگ هایی که بتوانند حس خوبی به مخاطب بدهد و با توجه به کار شدن روی بیلبوردها و سازه هایی در خیابان و بزرگراه های پرتردد و حتی فروشگاه ها، عبارت هایی را به کار برده که دربرخورد نخست که بر اساس نظریه های روان شناسی ۹۰ درصد قضاوت اولیه در مورد شخصیت افراد درآن شکل می گیرد و برای هر فردی مهم است و کالای دهان و دندان پاتریکس این ویژگی را به مخاطب می بخشد.
وی عدم حضور محصولات خارجی به دلیل افزایش نرخ ارز در ۶ ماه دوم سال ۹۷ را نقطه ی عطف توسعه و رشد مجموعه هایی دانست که با اتکا بر دانش روز و حفظ و ایجاد کیفیت در بازار بزرگ ایران فعالیت می کنند.
او با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مواد اولیه از داخل تامین می شود اظهار داشت، در حال حاضر تولید انواع شامپوهای گیاهی با نام تجاری هسل نیزدر این مجموعه انجام شده که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و سهم خوبی در بازار این مواد کسب کرده است.