یک آگهی تبلیغاتی جدید خوب از ایرلند برای کره “Dairygold” این واقعیت را نشان می دهد که محصول آن با قابلیت حمل مستقیم از داخل یخچال می تواند یک دقیقه در وقت شما صرفه جویی کند و این یک دقیقه ارزشمند یک لحظه رابطه پدر و مادری دلگرم کننده را با بچه رقم بزند.
این آگهی تبلیغاتی محصول آژانس “Rotcho” دوبلین، یک پدر را نشان می دهد که چگونه در وقت آزاد یک دقیقه ای خود هنگام صرف صبحانه با کشیدن تصویر یک اسب شاخدار، مشکل دختر بچه را حل می کند. بعدا، او درمی یابد که دخترش با الگو برداشتن از اسب شاخدار پدرش یک سری اسب های تک شاخ رنگارنگ را کشیده است.
این یک فرضیه ساده اما کاملا جذاب است و با پیامی کاملا متفاوت از کره قابل مالیدن و پهن کردن بر روی نان، این نکته را به پدر و مادرها در همه جای جهان منتقل می کند که گهگاه توجه به نگرانی های ظاهرا کوچک فرزندتان ارزش صرف کردن یک دقیقه برای انجام این کار را دارد.
چنین آگهی تبلیغاتی به کارگردانی “کیم گلدنهایز” از شرکت فیلمسازی “۰۳:۰۷“، بخشی از یک کمپین گسترده تر، از برند “Kerry Foods” به نام “یک دقیقه زمان را به انجام کارهای خوب اختصاص دهید” است که شامل تشویق مردم نسبت به انجام کار های داوطلبانه در اوقات فراغت خود می شود.
در سال ۲۰۱۸، آن با هدایت کمپین “micro-volunteering“، به مردم ایرلند فرصت تخصیص چند دقیقه وقت اضافی و اوقات فراغت خود به انجام یک کار خوب و همچنین برخورداری از یک احساس خوب را داد.
www.adage.com