ام بی ای نیوز: لبنیات ماهشام نام برندی است که این روزها بی سروصدا جای خود را درسبد خرید و سفره ی مصرف مخاطبان بازکرده و البته مدیران این مجموعه کیفیت و متفاوت بودن را دلیل این موفقیت میدانند.فکر به این موضوع که چه محصولی باید تولید بشود که در میان همه ی برندهایی که درحوزه ی لبنیات با قدرت و نفوذ بالا و تقریباً با یک سطح کار مشخص با درصدی تفاوت درکیفیت محصول درحال فعالیت هستند، ایده ای شد برای اینکه تحقیق کنیم مخاطبان از خرید محصولات لبنی چه می خواهند، وبا این تفکراقدام به تولید محصولاتی کردیم که کیفیت مرغوبی داشته باشد و بتواند نیاز مخاطب را پاسخگو باشد. محسن اسدی مدیر فروش "شرکت هستی لبن پاکدشت"با نام تجاری "ماهشام" ضمن اظهار مطالب فوق تصریح کرد: تولید شیر با کیفیت، پایه و اساس لبنیات با کیفیت محسوب می شود و البته تولید شیر در حجم بالا با استاندارهای مورد نظر لازمه ی داشتن مزرعه ای با دام و همچنین خوراک دام و علوفه ی مرغوب است.وی با بیان این موضوع که مزرعه ی شرکت ماهدشت از سال ۱۳۵۴ دایر بوده و در زمینه ی تولید گوشت فعالیت داشته افزود در حال حاضر حدود دو سال است که محصول شیر این مزرعه درحوزه ی لبنیات وارد شده و علوفه و غذای دام هزینه برترین بخش کار تولید است که نسبت به مرغوب بودن این بخش استانداردهایی رعایت می شود که درنهایت شیر و لبنیات باکیفیت به بازار عرضه می شود و این موضوع باعث محدودیت هایی درحجم تولید شده که البته ترجیح میدهیم باحفظ روند کیفی تولید، ادامه مسیرداده شود و مشتریان وفادار مجموعه را به خاطر افزایش تولید ازدست ندهیم.او تاکید کرد درحال حاضر کارخانجات در شهرصنعتی پاکدشت در نزدیکی سمنان قراردارند و تولید انواع شیر، ماست، خامه و شیرکاکائو و شیرقهوه دراین مجموعه انجام می شود که این دومحصول اخیر مشتریان زیادی را به خاطر طعم و کیفیت متفاوت به خود جذب کرده و البته دلیل آن ضمن استفاده از مواد اولیه ی باکیفیت که وارداتی هستند، انجام تست هایی است که قبل از تولید انبوه محصول درمرحله ی آزمایش انجام شد و نظرسنجی از مشتریان در مورد آن و نهایتا شیرقهوه و شیرکاکائو به یکی از پرتقاضاترین و پرفروش ترین محصولات کارخانه تبدیل شده است.وی درمورد شیوه ی تبلیغات و حضور درشلف های فروشگاه های بزرگ زنجیره ای گفت: کیفیت، برند ماهشام را دربازار ساخته و در واقع کیفیت خط قرمز ماهشام است و همین عامل باعث تبلیغات کلامی و دهان به دهان شده به شکلی که با توجه به شیوه ی تولید، شیر مزرعه امکان پاسخگویی به تقاضای ایجاد شده را ندارد و همانطورکه گفتم تبدیل حجم تولید ۱۰ تن شیر به ۱۵ تن با رعایت استانداردهای مد نظر مجموعه امکان پذیر نیست.وی افزود در حال حاضر با توجه به سفارش هایی که ثبت شده مناطق یک تا هشت تهران را به شکل مویرگی در شبکه توزیع سوپرمارکت های مناطق تحت پوشش داریم و فروشگاه مرکزی در محله ی دزاشیب تهران است.او در مورد امکان توسعه کارخانه گفت: با توجه به مشکلاتی که در رابطه با تهیه غذای دام و علوفه و مواد اولیه و نرخ ارز وجود دارد، ترجیح می دهیم در همین شبکه محدود، محصول کیفی تولید کنیم.mbanews.ir- مریم غضنفری
خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد