خبر

شماره ۹۹ تبلیغات بازرگانی منتشر شد

تبلیغات بازرگانی رسانه‌ای‌ست که تصمیم گیرندگان صنعت تبلیغات را هدف قرار داده و در صدد است، موضوعاتی که به این بخش از صنعت تبلیغات مرتبط می‌شود را مورد بررسی قرار دهد. در همین راستا این ماهنامه به شماره ۹۹ خود رسیده و مخاطبان می‌توانند از طریق مختلف آن را تهیه و مورد مطالعه قرار دهند.

 

در این شماره از ماهنامه تبلیغات بازرگانی مطالب مختلفی با موضوعاتی مانند: روند فعالیت مرکز نوآوری آو به عنوان مرکزی که با تاکید برنوآوری، سعی در ایجاد و استفاده از سرویس‌های نسل آتی مارکتینگ با کمک افراد تکنولوژی محور و نوآور دارد. بررسی تغییرات تعرفه و ضوابط پذیرش و پخش آگهی تلوزیونی سال ۹۸، بررسی وضعیت بخش بندی مصرف کنندگان رنگ مو در ایران، نگاهی به چهارمین جشنواره تبلیغات ایران، بررسی اما و اگرهای رتبه‌بندی شرکت‌های تبلیغاتی، بررسی زوایای داستان گویی در تبلیغات و برندینگ، گزارش تحقیقاتی درخصوص میزان آگاهی ایرانیان در زمینه بیماری دیابت و…مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته‌اند.

 

علاقه‌مندان به دریافت این ماهنامه با ارسال درخواست به آدرس ایمیل tablighatbazargani@gmail.com می‌توانند، فرم اشتراک را دریافت کنند. همچنین این ماهنامه از طریق سایت www.magiran.comنیز در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا