خبر

دومین جایزه ملی نشان تجاری برتر ایران

دومین جایزه ملی نشان تجاری برتر ایران با حضور وزیرصنعت، معدن و تجارت، مدیران و صاحبان کسب وکار برگزار شد. در این مراسم از ۳۴ برند از جمله سحرخیز، چای گلستان، الوان، نامی‌نو، مای، مینو، میهن، مادر و نفت بهران و… تقدیر شد.

در این مراسم وزیر صنعت، معدن و تجارت پیام رئیس جمهور را قرائت کردند. در این پیام آمده است :

“بسم الله الرحمن الرحیم

تقارن مراسم اهدای جایزه ملی به منتخبان نشان‌های تجاری برتر کشور در سال ۱۳۹۷ را با میلاد باسعادت دخت پیامبر(ص) و حضرت فاطمه الزهرا(س) به فال نیک گرفته و تبریکات صمیمانه خود را به تمام مادران بزرگ این سرزمین تقدیم می‌کنم.

رئیس جمهوری افزوده است: در چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شاهد آنیم که دشمنان این کشور، اعتماد، باور و امید مردم ایران را هدف قرار داده‌اند، غافل از اینکه در این تقابل آشکار، ظرفیت‌های غنی و بی‌شمار فرهنگی و تمدنی، ارزش‌های مذهبی، دارایی‌های سرشار طبیعی و توان فنی، علمی و اقتصادی و نیروی جوان و با انگیزه به خوبی قادرند از داشته‌های این سرزمین حراست کنند.

ایران سرزمین سرمایه‌های بزرگ تاریخی، مادی و انسانی است و بسیار بجاست که این سرمایه عظیم را قدر دانسته و در مسیر گسترش امید به سوی ساختن ایرانی آبادتر حرکت کنیم؛ از این رو ارج نهادن به مقوله نشان تجاری اقدامی بسیار شایسته و کارآمد برای معرفی وضعیت‌ها و توانمندی‌های این کشور است.

بسیار خرسندم که در مراسم فاخر انتخاب نشانه‌های تجاری برتر کشور که با حضور بهترین‌های صنعت ایران برگزاری شده، به برگزیدگان شایسته این دوره تبریک بگویم و برایشان پیشرفت و سربلندی آرزو نمایم

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران ”

 

به گزارش ایسنا رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شرایط کنونی نیز ظرفیت‌های خوبی داریم، گفت: البته ممکن است با شرایط امروز ما رسیدن به ثبات اقتصادی که در شرایط عادی اتفاق می‌افتد امکان پذیر نباشد، اما در همین شرایط هم می‌توانیم با همین ظرفیت‌ها بر کاستی‌های آن غلبه کنیم. وی با بیان اینکه یکی از ابزارهای امروز دنیا برای شناساندن ظرفیت‌های تولید و ایجاد اعتماد در مصرف کننده، نشان‌های تجاری است، اظهار کرد: اقتصاد کشورها را امروزه نشان‌ها اداره می‌کند یعنی امروزه اقتصادها با هم رقابت نمی‌کند، بلکه این نشان‌ها هستند که در رقابت با یکدیگر هستند، زنجیره‌ها را راه می‌اندازد و صادرات کشورها به ایجاد همین نشان‌های تجاری وابسته است. وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان خاطرنشان کرد: اگر نگاهی به صد نشان برتر دنیا بیندازیم متوجه می‌شویم که این نشان‌ها متعلق به کشورهای توسعه یافته و اقتصادهای پیشرفته است بنابراین ارتباط معناداری میان نشان‌سازی و نشان تجاری با پیشرفت کشورها وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا