خبر

بهترین کمپین های روابط عمومی ۲۰۱۸ (۱)

ام بی ای نیوز:۱. Deadpool 2سرچشمهآژانس تبلیغاتی: Livingroomبا پیوستن یکی از غواصان مروارید نقره ای به سرچشمه دوبی مال و تغییر رنگ در آن جا، مردم به سرعت متوجه موسیقی ناهماهنگ و غیر عادی فیلم Deadpool 2 شدند. ستاره فیلم، رایان رینولدز، با توییت تصویری از این شیرین کاری تبلیغاتی، امکان تماشای آن در سرتاسر جهان را فراهم کرد.۲. نیسان#SheDrives (آن زن رانندگی می کند)آژانس تبلیغاتی: TBWA/Raadپس از انتشار خبر داغ و شوک برانگیز اعطای مجوز رانندگی زنان در عربستان سعودی، نیسان به گروهی از زنان جوان شانس نشستن پشت فرمان و یادگیری رانندگی را داد. زنان، نگران درباره چگونگی واکنش اعضای خانواده، دیدند که نیسان از پدر ها، برادر ها و شوهران دعوت کرده بود تا با پذیرفتن نقش یک مربی همبستگی خود را با این جنبش نشان دهند.۳. Ikeaقلدری و خشونت با یک گیاهآژانس تبلیغاتی: Mamac Ogilvy دوبیدر راستای افزایش آگاهی درباره روز مبارزه با خشونت در ماه می، Ikea برای نمایش نحوه رشد دو گیاه تحت شرایط مشابه، با یک استثنا، به مشارکت با آکادمی "Gems Wellington" دوبی پرداخت. بچه ها به مدت بیش از ۳۰ روز از یک گیاه انتقاد و دیگری را تحسین کردند. حدس می زنید کدام گیاه رشد می کند؟ مسلما گیاهی که دیگران آن را تحسین کردند.۴. Babyshopالاوموبواهآژانس تبلیغاتی: FP7 /دوبیالاوموبواه به معنای "وظایف والدین" در زبان عربی اصطلاحی است که برخی افراد به آن به عنوان "پدر سالاری" نگاه می کنند. Babyshop با همکاری زبان شناسان به معرفی اصطلاح "الاوموبواه" به زبان می پردازد. این کلمه به معنای "احساس مادری و پدری" است.۵. Aster Clinic#StubSugarآژانس تبلیغاتی: The Classic Partnershipبه منظور بالا بردن آگاهی پیرامون خطرات مصرف بیش از حد قند، Aster مقداری قند در پوشش ۵ هزار نخ سیگار برای انتقال پیام را عرضه کرد: شکر یا قند همان تنباکوی جدید است؛ هر دو را حذف کنید؛ این سیگار ها در کافی شاپ های دوبی توزیع شدند.مترجم: مرضیه فروتنwww.campaignme.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا