خبر

تولد ۷۰ سالگی آژانس تبلیغاتی Ogilvy

به مناسبت تولد ۷۰ سالگی آژانس تبلیغاتی Ogilvy، این آژانس بزرگ تبلیغاتی اکنون به آینده می نگرد. دیوید اگیلوی هفنتاد سال پیش در چنین روزی آژانس را تاسیس کرد.

در حالی که اکثر آژانس ها در مقاطع مختلف زمانی به تاریخچه خود نگاهی کوتاه می اندازند و نقل قول ها و یادداشت هایی از موسس خود را با دیگران به اشتراک می گذارند، بخش غالب فعالیت های آژانس تبلیغاتی Ogilvy کاملا بر روی هفتاد سال آینده متمرکز است.
۷۰ سال پیش، دیوید اوگیلوی در یادداشتی چنین نوشت: آژانس ها به اندازه لیاقت و شایستگی خود بزرگ هستند. مدیران و کارمندان Ogilvy با محدودیت های مختلف کار را شروع کردند اما قصد دارند قبل از سال ۱۹۶۰ میلادی از آن یک آژانس عالی و تمام عیار بسازند.
روز بعد اوگیلوی فهرستی از مشتریانی را تهیه کرد که بیش از همه خواستار کار با آن ها است:

General Foods
Bristol-Myers (شرکت داروسازی)
شرکت سوپ Campbell
Lever Brothers (کارخانه صابون سازی)
Shell

مدیر ارشد ارتباطات Ogilvy در گفتگو با سایت Adweek، از جایگاه بسیار منحصر به فرد آن به عنوان یکی از قدیمی ترین آژانس های فعال این صنعت سخن گفت و در ادامه به تغییر موقعیت و جایگاه برند در ماه ژوئن در راستای برگزاری جشن تولد هفتاد سالگی Ogilvy اشاره کرد.
به اعتقاد مدیر جهانی رسانه های اجتماعی و محتوای Ogilvy، آدام کورنبلام، آژانس روند تحول لوگوی خود را به عنوان راهی برای ورود به آینده به همگان نشان خواهد داد.

نسل آتی رهبران آژانس دقیقا مثل رهبران کنونی می توانند دست به پیش بینی ۷۰ سال آینده بزنند. بنابراین آژانس از کارمندان خواست تا ضمن بیان آمال و آرزو های خود اوضاع Ogilvy را در آینده پیش بینی کنند.
از همه کارکنان شرکت دعوت شد تا در این کمپین شرکت کنند. مهم ترین دارایی Ogilvy کارمندانش هستند. به این ترتیب مدیران آژانس از آن ها می خواهند تا مشتاقانه در آینده سرمایه گذاری کنند. اطلاع از نقطه نظرات آن ها اهمیت فراوانی داشت.
نگاه آژانس به آینده شامل یک نظرسنجی در توییتر نیز می شود. در این جا همزمان با پیش بینی جایگاه آژانس در ۷۰ سال آینده، نوعی ادای احترام نیز به ریشه های آن صورت می گیرد.

دیوید ابتدا با جورج گالوپ، بنیانگذار شرکت رای گیری و موسسه آمریکایی “Public Opinion” (Gallup Poll) شروع به کار کرد. استفاده از قابلیت نظرسنجی در توییتر واقعا به طور غیر مستقیم با باور های دیوید همخوانی دارد.
در قالب تعهد به ایجاد تنوع در زمینه استخدام، پس از تغییر مجدد جایگاه برند آژانس، Ogilvy با نگاهی به سال ۲۰۲۰ وعده به خدمت گرفتن ۲۰ زن در نقش های ارشد خلاقیتی تا پایان سال را داد.
Ogilvy در حال حاضر مشغول برنامه ریزی برای آینده است. کل استراتژی انقلابی در آینده به موضوح حصول اطمینان از بقای شرکت می پردازد.

www.adweek.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا