به مناسبت روز جهانی جلوگیری از خودکشی، یک سازمان خیریه بین المللی سلامت مردان به نام “بنیاد Movember” با راه اندازی کمپین جدید “Man of More Words” خود، از طریق آژانس تبلیغاتی Cummins& Partners، مردان را تشویق به حرف زدن می کند. این کمپین جهانی به وسیله رادیو، مطبوعات، فضای باز بیرون از خانه و یک فیلم به کارگردانی “کورتیس هیل” از شرکت فیلمسازی “Goodoil Films” در سرتاسر جهان راه اندازی می شود. خودکشی عمده ترین عامل مرگ در میان مردان استرالیایی ۱۵ تا ۴۴ ساله به شمار می رود. از هر چهار مورد اقدام به خودکشی، سه مورد از آن ها بین مردان اتفاق می افتد و ۲۰۰۰ مرد استرالیایی در طول زندگی خود هر سال با آن دست و پنجه نرم می کنند. این یک مشکل پیچیده اما قابل جلوگیری است. در تاریخ ۱۰ سپتامبر، بنیاد از طریق رعایت اصل یک دقیقه حرف زدن” از مردان خواست تا در راستای نیل به هدف آگهی تبلیغاتی “Man of More Words”، با دیگران صحبت کنند: فقط کافی است ۶۰ ثانیه زمان صرف گفتگوی معنی دار در مورد وقایع زندگی کنید.
صنعت: سازمان های خیریه، بنیاد ها، امور داوطلبانه
رسانه: فیلم، چاپ
دست اندرکاران و توضیحات
مشتری: بنیاد Movember
آژانس تبلیغاتی: Cummins&Partners، ملبورن
شرکت فیلمسازی: Goodoil Films
کشور: استرالیا
کارگردان: کورتیس هیل
فرد خلاق: کریس الیس، لیام جنکینز
تهیه کننده: کاترین وارنر
دستیار مدیر خلاقیت: آدام اسلیتر
مدیر ارشد هنری: کم مک میلان
تهیه کننده اجرایی: سایمون توماس
تهیه کننده اصلی: کارول سینکلر
مدیر فیلمبرداری: جول بتز
تدوین گر: لیلا گابی، The Editors ملبورن
خدمات پس از تولید: مت ادواردز – The Editors سیدنی
طراحی تولید: بتانی رایان
صدا: دایلن استفنز
موسیقی: بن تالبوت-دان
استراتژیست: جیمز بنت
رئیس امور مشتریان گروه: هیدن اسحاق
مدیر ارشد کل: لارن فرای
مدیر کل: جونو فورستر
www.coloribus.com