خبر

نکات و استراتژی های تبلیغات تابستانی (۲)

در قسمت اول این مقاله، توضیح داده شد که اقدام سریع برای تبلیغات تابستانی چقدر می تواند مهم باشد. اواخر بهار شما فرصت بسیار کمی برای شروع تبلیغات فروش تابستانی دارید. در قسمت دوم به شرح بخش دیگری از این نکات و استراتژی ها می پردازیم.

مرچندایزینگ و تبلیغات تابستانی خلاق
آیا شهر محل زندگی شما باغ وحش یا دیگر جاذبه توریستی محبوبی دارد؟ ارائه کوپن ها و تخفیف های ویژه برای پارک های تفریحی، باغ وحش ها، پارک های ملی و دیگر اماکن دیدنی محبوب مردم در تابستان یک استراتژی خوب برای تبلیغات تابستانی خلاق به حساب می آید. این یک ایده بازاریابی تابستانی عالی برای تشویق به صرف یک هزینه خاص و ارائه بلیت های رایگان برای خرید در آن محدوده است.
شما می توانید با هدف مرچندایزینگ خلاق ترکیبی از محصولات مختلف را به وجود آورید. آیا به حرفه کتابفروشی مشغولید؟ کتاب های بچه ها با داستان های تابستانی را تبلیغ
کنید. شما شاید به بهایی پایین تر از حد معمول دست به ترکیب یک تیوب کرم ضد آفتاب با یک حوله مخصوص کنار ساحل بزنید.

بهره برداری از تعطیلات و فرصت های مناسبتی خاص
تعطیلات تابستانی فرصتی عالی برای افزایش آمار فروش به شمار می روند. شما طیف گسترده ای از تعطیلات برای آغاز روند اجرای استراتژی تبلیغات تابستانی خود را در اختیار دارید. شما می توانید ار یک مناسبت آخر هفته یا دیگر موقعیت های خوب خاص برای تبلیغات موثر محصولات خود بهره ببرید. مردم را تشویق به خرید هدایای ویژه به مناسبت روز مادر یا روز پدر کنید. با نزدیک شدن به روز استقلال آمریکا می توانید دست به تبلیغ محصولات خود در رنگ های قرمز، سفید یا آبی بزنید. از روز کارگر نیز می توانید به عنوان راهی برای تشویق به انجام سفر های تابستانی دقیقه نودی قبل از بازگشایی مدارس و شروع پاییز سود ببرید.

تبلیغ بستنی در قالب یک رویداد اجتماعی
یکی از ابزار های تبلیغاتی مفید در فصل تابستان استفاده از بستنی است. ترتیب مراسمی را ببینید که مشتریان قدیمی و جدیدتان را به لذت بردن از یک بستنی قیفی رایگان یه محض ورود به فروشگاه دعوت کند. ضمن دعوت از نوازندگان برای اجرای موسیقی زنده، از مشتریان با sampleهای رایگان یا دیگر محصولات فروشگاه پذیرایی کنید. در قالب آگهی های چاپی و رادیویی به تبلیغ رویداد اجتماعی خود با محوریت بستنی بپردازید. این راهی عالی برای معرفی کسب و کار خود به مشتریان جدید و دور هم جمع کردن مردم در یک محیط جالب و اجتماعی است.

تبلیغ محصولات ویژه عروسی
در تابستان بیشترین تعداد عروسی ها برگزار می شود. در فاصله بین ماه های می تا سپتامبر شاهد بالا ترین تعداد عروسی ها نسبت به ماه های دیگر سال هستیم. متوسط هزینه برگزاری یک عروسی در سال ۲۰۰۹ مبلغ ۱۹ هزار و ۵۸۰ دلار بود و هزینه کلی عروسی ها در آمریکا سالیانه حدود ۴۲ میلیارد دلار است. به این ترتیب پول زیادی انتظار خرج شدن در کسب و کار کوچک شما را می کشد.
شما می توانید با اتخاذ یک استراتژی تبلیغات تابستانی و تبلیغ محصولات و خدمات خود برای عروس و داماد ها سهمی از کل هزینه های عروسی را به دست آورید. از عروس و داماد ها برای یک اقامت شیک و عاشقانه در هتل خود دعوت کنید. دعوت نامه های خلاقانه را پیشنهاد دهید. طراحی های لباس خود را برای عروس ها، ساقدوش ها و داماد ها تبلیغ کنید. چنانچه محصول یا خدمتی مرتبط با مراسم عروسی را ارائه می دهید، تابستان بهترین فصل برای کسب بالا ترین آمار فروش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا