خبر

حضور مجدد بستنی دریک آژانس تبلیغاتی

طعم ها و رنگ های بستنی Love Potion No. 921 رد پای جهانی آژانس تبلیغاتی Periscope را منعکس می کنند.
در استقبال از روز ملی بستنی در آمریکا، آژانس تبلیغاتی Periscope با محوریت مینیاپولیس با مشارکت مغازه بستنی فروشی محلی “Izzy’s” بستنی با عطر و طعم سفارشی مخصوص به خود را عرضه می کند. “Love Potion No. 921” به آدرس محلی آژانس و شعار آن یعنی “Do Things People Love” اشاره دارد.
عطر و طعم منحصر به فرد این بستنی با ترکیب اسانس پرتقال، انار و کمی زنجبیل بازتابی از لوگو و رنگ های جدید آژانس، نارنجی، صورتی، سفید و خاکستری است.
دفاتر جدید Priscope در هند و چین طعم انار و زنجبیل را پیشنهاد دادند که هر دو به عنوان طعم و رایحه های محلی نماد های عشق در بسیاری از فرهنگ ها در جهان به حساب می آیند.
پس از طرح ایده ترکیبات عطر ها و طعم های مختلف، یک تیم از Periscope با همکاری Izzy’s به بررسی بازخورد دیزاین بستنی پرداختند. تست طعم و مزه به سرعت ترکیباتی غذایی متنوع پر ریسک نظیر شکلات و صدف که تاکنون ارائه داده نشده بودند، را حذف کرد. پس از نامگذاری نهایی توسط کارمندان و طراحی بسته بندی، P4 Studios آژانس تبلیغاتی Periscope از بستنی ها عکس گرفت.
“Love Potion No. 921” بخشی از یک rebranding بسیار بزرگ تر برای کل آژانس محسوب می شود که علاوه بر طراحی لوگو و معرفی رنگ های جدید، چند مورد بازسازی و یک وبسایت جدید را نیز در بر خواهد گرفت.
مشتری: Periscope
آژانس تبلیغاتی: Periscope

www.creativity-online.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا