خبر

گاهی بگذاریم، بی‌نظمی حکم‌رانی کنند

تصاویر خانوادگی در شبکه‌های اجتماعی غالبا زندگی بی‌نقصی را به نمایش می‌گذارد، اما همه می‌دانیم که خانواده‌ها قرار نیست بی‌نقص باشند. کمپین جدید Minute Maid با تکیه بر این موضوع که ممکن است خانواده‌ها همیشه برای عکس‌های اینستاگرام آمادگی نداشته باشند، آن‌ها را به پذیرفتن لحظات بی‌نقص و در عین حال ناکامل خانواده‌شان ترغیب کرده است.
در کمپین جدیدِ «همین خوب است»، Minute Maid برای درک درست رفتار والدین در به اشتراک‌گذاشتن عکس‌های خانوادگی‌شان با مردم، با موسسه‌ی تحقیقاتی Edison همکاری کرد.

نتایج تحقیق نشان می‌داد که ۹۴٪ پدر و مادرها که عکس یا ویدیوهای خانواد‌گی‌شان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذاشتند، دست‌کم برای یک عکس اصرار داشتند مقدماتی آماده شود و صحنه‌ی عکاسی را بچینند. آن‌ها همچنین دریافتند از هر پنج نفر، چهار نفرشان از پست‌کردن ویدیو یا عکسی به خاطر نامرتب بودن پس‌زمینه‌ی عکس یا ویدیو اجتناب می‌کنند و دل‌شان نمی‌خواهد خانه‌شان نامرتب به نظر برسد. ۴۳٪ از والدین نیز تنها عکس‌های خاص و ویژه را به اشتراک می‌گذاشتند.
Minute Maid که خود را یک برند متعلق به خانواده می‌داند، می‌خواست پدر و مادرها را به سمت واقعی بودن تشویق کند، به نظر آن‌ها شبکه‌های اجتماعی پر است از تصاویر خانواده‌های غیر واقعی بی‌نقص. آن‌ها می‌خواستند مردم به استقبال لحظه‌های واقعی بروند، حتی اگر ناقص و نامرتب به نظر برسند، چرا که در نهایت تنها این لحظه‌ها اهمیت دارند.

برند برای کمک به والدین برای راحت بودن با این لحظات، ویدیویی ساخت که پدری را در حال تماشای مسابقه‌ی پسرش نشان می‌داد. پسر به توپ ضربه می‌زند اما به جای شرکت در ادامه‌ی مسابقه، به سمت میز خوراکی‌ها می‌رود و یک لیوان لیموناد برمی‌دارد (بدیهی است که لیموناد محصول Minute Maid است). لحظه‌ی به‌نمایش در آمده، لحظه‌ای باشکوه و بی‌نقص نیست اما واقعی است.
برند در این کمپین از اینفلوئنسرها هم استفاده کرده تا والدین را تشویق کند عکس‌ها را بی‌مقدمه و بدون چیدن صحنه، با دیگران به اشتراک بگذارند.

www.thedrum.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا