مصاحبه

مزمز؛ یک کمپین بامزه

مزمز در کمپین اخیرخود برای معرفی محصول جدید اسنکش از عبارت #بامزه_باش استفاده کرده است.
این روزها انواع اسنک و چیپس از جمله تنقلاتی هستند که به دلیل تقاضای بالا برای خرید آنها، شرکت های متعددی در عرصه ی تولید این نوع از محصولات وارد شده اند و رقابت بین شرکت های تولید کننده باعث شده تا سبک و شکل و مزه و طعم های متفاوت و متنوعی در ساخت و تولید آنها از سوی تولید کنندگان به کارگرفته شود. البته تفاوت و تنوع بسته بندی نیز از جمله این موارد محسوب می شود.
کیانوش هاتفی مدیرخلاقیت و هنری این کمپین می گوید: شیطنت و حال و هوای خاص مخاطبان و مشتریان این قبیل محصولات است که عموماً جوانان و نوجوانان هستند لذا برای ایجاد ارتباط بیشتر و بهتر با این گروه، مزمز که تا قبل از این در زمینه ی تولید چیپس ها فعالیت بیشتری داشت تصمیم به معرفی متفاوت محصول اسنک خود گرفت.
وی افزود: در فضای رقابتی که شرکت های متعددی دراین زمینه فعالیت میکنند باید نوع پیام و شکل ارائه ی آن برای بیان مزیت های یک محصول امتیازها و تفاوت هایی قابل ملاحظه را برخوردار باشد.
ضمن اینکه باید گفت: بر اساس تحقیقات به عمل آمده در بازار، مخاطبان و مشتریان اینگونه محصولات از جمله مشتریان وفادار سایر کالاها نیستند.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم ضمن استقاده از رنگ های شاد دربسته بندی متفاوت محصول اسنک، شخصیت پردازی مانوسی از شخصیت های روی بسته بندی ها نیز برای مخاطب ایجاد کنیم.
همچنین با توجه به اینکه فرم ها و شکل اسنک ها از تنوع و خلاقیت متفاوتی برخوردار است که این محصول را در دید اول جذاب تر نشان میدهد.
شاد بودن و استفاده از رنگبندی شاد و با روحیه، پیامی است که در لایه های متفاوت تبلیغات این محصول نهفته است و به گونه ای نقطه قوت آن به شمار می آید.
هاتفی گفت: در طراحی بسته بندی از رنگهای قرمز و آبی و سفید و نارنجی و خاکستری استفاده شده بود که این تم رنگها در تبلیغات محیطی نیز به کار برده شد تا برای مخاطب به راحتی و سادگی تداعی کننده بسته بندی اسنک باشد.
درمورد شخصیت هایی که روی بسته بندی طراحی شده بودند، کار بزرگنمایی در بیلبوردها را اجرا کردیم و نوعی شخصیت های روی بسته بندی با همان رنگهایی که مخاطب دیده است به کارگرفته شد.
درواقع این کار با هدف ایجاد ارتباط موثرتر مخاطب با پیام بود که به سادگی بیان شد و حس خوبی را انتقال داد.
البته مزه جدید و تازه و حال و هوای شاد و شیطنت گونه ای در طراحی های مورد نظر بود که مخاطب محصول را دوست داشته باشد و از این طریق بتواند ارتباط خوبی با آن برقرار کند، ضمن اینکه جالب توجه بود که اسنک ها معمولاً در فضاهای دوستانه و شاد به عنوان یک محصول بامزه مورد استفاده قرار می گیرند.

هاتفی با اشاره به اینکه بعد از اکران کمپین بازخوردهای خوبی از سوی شرکت مزمز دریافت شده و تقاضای طراحی کمپین دیجیتال مطرح شده است گفت: به نظر می رسد تلاشهایی که در آژانس نماآگهی برای خلق یک اثر تبلیغاتی شاد و موثر انجام شده بود نتیجه بخش بوده و مخاطبان زیادی را همراه خود کرده است.
دست اندرکاران:
آژانس تبليغاتى نماآگهى
مدير خلاقيت: كيانوش هاتفى
مدير هنرى: كيانوش هاتفى
نويسنده تبليغاتى: نگار سرخوش
عكاس: ح. فخاران
طراح گرافيك: ايمان جوانشير

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا