خبر

ارتباط کودکانه با مصرف کنندگان چینی زرین

تهیه‌ی آگهی برای کودکان پیچیدگی های خاص خود را دارد. در این دسته از آگهی ها سازندگان باید بگونه ای عمل کنند که هم پیام مورد توجه خریداران یعنی والدین باشد هم مورد توجه مصرف کنندگان یعنی کودکان. در این راستا چینی زرین چندی ست آگهی انیمیشینی را اکران کرده که در آن محصولی برای گروه سنی کودکان معرفی شده است. ام بی ای نیوز با محمد میروهابیکارگردان و سازنده انیمیشن آگهی تلویزیونی چینی زرین گفتگویی داشته که در ادامه می خوانید.

محمد میروهابی کارگردان و سازنده انیمیشن آگهی تلویزیونی چینی زرین درباره ایده پردازی این آگهی گفت: پس از دریافت سفارش از طرف مدیران چینی زرین، گروه انیمیکده؛ ایده پردازی کار را شروع و سناریوی پیشنهادی خود را ارائه کرد. گروه چینی زرین بر روی سناریو کار کرده و پیشنهاد جدید دادند که در نهایت با همفکری هم به سناریو حاضر رسیدیم. پرداختن به دنیای کودکان و اهمیت به غذا خوردن آنها در ظروفی کاملا بهداشتی در کنار بازی و سرگرمی نکاتی بود که در این آگهی مد نظر قرار داده شد.
میروهابی در پاسخ به این سئوال که چرا به سراغ استفاده از انیمشین برای معرفی محصول رفتید، گفت: مصرف کنندگان نهایی این محصول کودکان هستند و انیمیشن یکی از بهترین زبان های ارتباط با کودکان است.

او درباره مراحل ساخت آگهی انیمیشنی چینی زرین می گوید: بعد از نهایی شدن سناریو کار طراحی استوری بورد توسط فرید سپهر هنرمند توانای کشورمون انجام شد. سپس فیلمبرداری و در نهایت کار ساخت انیمیشن و تلفیق آن با صحنه های فیلمبرداری شده صورت گرفت. ساخت این آگهی تلویزیونی یک ماه زمان برد که بیشتر آن مربوط به ساخت انیمیشن بود. در این آگهی کاراکتر نیز طراحی شده که میروهابی درباره آن گفت: چینی زرین برای سرویس کودک خود چندین کاراکتر طراحی کرده و ما از همان ها استفاده کردیم. البته پروسه تبدیل کاراکتر های دو بعدی به سه بعدی بسیار حساس و دقیق بود که به خوبی انجام شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا