کمپین تبلیغاتی جدید ال جی، محصول آژانس تبلیغاتی «TBWAChiatDay» نیویورک، ضمن تکیه بر روی فلسفه «زندگی خوب» برند، از مخاطبان خود میخواهد تا به آینده امیدوار باشند. یک فیلم تبلیغاتی جدید ۹۰ ثانیه ای به داستان زندگی مردی میپردازد که در دوران میانسالی تصمیم گرفته که تا حدی خوشبین باشد. در ادامه او بر موانعی غلبه میکند و کارهایی را انجام میدهد که هیچ کس باور نمیکرد از پس آنها برآید. در همان لحظات ابتدایی که قصد دارد در خیابان تخته سواری کند، کمی استرس به سراغش میآید اما پس از مدتی اعتماد به نفسش افزایش یافته و بر روی آسفالت خیابان شروع به سر خوردن میکند.
کمتر از یک دقیقه