پژوهش

AD*X چیست و چگونه کار می‌کند؟

AD*X یا مانیتورینگ تبلیغات که یک ابزار در اختیار شرکت emrc است، یک سیستم جمع آوری اطلاعات از تبلیغات تلویزیونی، محیطی، رادیو، روزنامه و مجله است و به کسب وکارها کمک می‌‌کند تا روند تبلیغات برندهای مختلف را از نزدیک دنبال کنید.

مانیتورینگ تبلیغات تلویزیونی در شرکت emrc از سال ۱۳۸۰ با ۶ شبکه شروع و تا سال ۱۴۰۲ به ۹ شبکه افزایش پیدا کرد. با اضافه شدن سیستم پردازش تصویر به مانیتورینگ تبلیغات تلویزیونی، از مهر ماه ۱۴۰۳ به بعد سه شبکه ورزش، مستند و سهند نیز به تدریج به شبکه‌های مورد پایش اضافه گردید و تعداد آن به ۱۲ شبکه افزایش یافت. از ابتدای سال ۱۴۰۳ نیز چهار شبکه نمایش خانگی (نماوا، فیلم نت، فیلیمو و تماشاخونه) به مارنیتورینگ تبلیغات تلویزیونی اضافه شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره AD*X با شرکت emrc در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا