فرا رسیدن “Prime Day” (روز فروش ویژه جهانی مخصوص اعضای اصلی آمازون) در تاریخ ۱۶ جولای، رقیب آن، یعنی eBay را از ارائه جدید ترین پیشنهاد خود در مسیر رقابت شانه به شانه با این شرکت تجارت الکترونیک باز نداشته است.
در آگهی تبلیغاتی “eBay Deals”، محصول آژانس تبلیغاتی “۷۲andSunny”، برند به تبلیغ بیش از ۱۰۰ پیشنهاد ویژه خود به ارزش ۱۱۹ دلار می پردازد. هزینه عضویت سالیانه Prime در آمازون نیز همین مقدار است.
سوزی دیرینگ، مدیر ارشد بازاریابی “San Jose”، eBay آمریکا با محوریت کالیفرنیا، توضیح می دهد که مصرف کنندگان باهوش می خواهند بیشترین استفاده را از ۱۱۹ دلار خود ببرند. به جای صرف کل این مبلغ در قالب عضویت Prime آمازون، خریداران می توانند پیشنهاد های بیشمار eBay را با حمل و نقل رایگان و بدون نیاز به پرداخت حق عضویت قبول کنند.
در گوشه دیگر زمین، “Prime Day” 2018 آمازون که از تاریخ ۱۶ جولای شروع می شود، شش ساعت بیشتر از سال گذشته طول می کشد و مدت زمان آن در مجموع به ۳۶ ساعت خواهد رسید. در واقع Prime Day تا پاسی از ۱۷ جولای به درازا می انجامد.
www.designtaxi.com