با افتتاح مجدد و پر سر و صدای Ikea در هند در ماه آگوست، برند یک سری فیلم های تبلیغاتی را عرضه کرد که آن را به عنوان نخستین کمپین جهانی این غول مبلمان از دیگران متمایز می سازد.
این سری آگهی های تبلیغاتی هوشمندانه و کاملا جالب به محصولات اجازه می دهند تا خود به معنای واقعی کلمه زبان به سخن بگشایند. از تعدادی وسایل آشپزخانه هیجان انگیز در کشو آشپزخانه گرفته تا یک قفسه کتاب که با ریتمی یکنواخت با یک گیاه خانگی درباره ارزش و اهمیت خود حرف می زند (که تقریبا جان گیاه را به لب می رساند) و یک لامپ تقریبا وحشت زده که به تحسین دیگر لوازم منزل به خاطر کیفیت بسیار بالای آن ها می پردازد.
آژانس تبلیغاتی: Dentsu Impact، شهر بنگلور، هند
کارگردان: جوییتا پاتپاتیا
شرکت فیلمسازی: Bang Bang Films
مدیر ارشد خلاقیت: سومیترا کارنیک
رهبر و مدیر خلاق: آمیش ساباروال
بنگلور: آمیش ساباروال
دستیار مدیر خلاقیت: پراچی شارما
رهبر و مدیر گروه: توییشا آهوجا
ناظر خلاقیت: پابلو دی کوستا
www.adeevee.com