خبر

Iran CMO Annual Report 1404 در راه است

اولین Iran CMO Annual Report در سال ۱۴۰۳، به همت emrc و mbaNEWS و با همکاری جمعی از مدیران بازاریابی از صنایع مختلف، در اواخر سال گذشته منتشر شد.

این گزارش با استقبال فعالان حوزه‌ی مارکتینگ در ایران روبه‌رو شد و توانست جایگاه ویژه‌ای در میان جامعه‌ی حرفه‌ای بازاریابی کشور پیدا کند.

در روزهای آینده، مروری خواهیم داشت بر مجموعه‌ای از دیدگاه‌ها و یادداشت‌هایی که از سوی استادان دانشگاه و متخصصان بازاریابی درباره‌ی این گزارش ارسال شده‌اند.

در این پست، بخشی از یادداشت دکتر مسعود کیماسی را بازخوانی می‌کنیم.
دکتر کیماسی در یادداشت خود ضمن تأکید بر اهمیت تحلیل‌های ارائه‌شده در این گزارش، بیان می‌کند که:
اولین Iran CMO Annual Report در سال ۱۴۰۳، گزارشی منظم، آموزنده و شامل داده‌ها و تحلیل‌های ارزشمندی است که بی‌تردید به تصمیم‌گیری‌های استراتژیک برندها کمک خواهد کرد.

شایان ذکر است، emrc با همکاری mbaNEWS به‌زودی فرآیند تهیه و تدوین دومین نسخه از Iran CMO Annual Report برای سال ۱۴۰۴ را شروع خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما همراه باشید…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا