KFC یک کمپین بازاریابی را با استفاده از بازخورد این مصرف کننده و توییت تاثیرگذارش راه انداخته است: “KFC عزیز، هیچ کس سیب زمینی های سرخ کرده تو را دوست ندارد. با احترام، کل جهان.”
به جای بی اعتنایی و طفره رفتن از بازخورد خشن یک کاربر توییتر به نام @upgrade-music، کی اف سی بودجه ای را خرج تبلیغ این توییت در رسانه های اجتماعی و محیط خارج از خانه کرد.
هیچ کس این انتقادات را نادیده نمی گیرد. KFC اوایل سال جاری میلادی نیز در پاسخ به تمام شدن مرغ و مدیریت شرایط، دست به چاپ یک آگهی تبلیغاتی با حروف “FCK” زد. KFC این واقعیت را پذیرفته است که برخی اعضای جامعه سیب زمینی های سرخ کرده آن را دوست ندارند.
در عوض، همراه با آژانس خلاقیت و تبلیغاتی Mother، شرکت کمپینی را در راستای تشریح این موضوع برای مردم توسعه داده است که گوش دادن به بازخورد مصرف کننده باعث اجرای دستورالعمل جدید در ماه نوامبر می شود.
طراحی کمپین “سیب زمینی سرخ کرده کوچک و بی اهمیت نیست” با هدف تغییر دیدگاه متنفران از سیب زمینی سرخ کرده KFC صورت می گیرد.
www.thedrum.com