خبر

LEGO و شکوفایی خلاقیت کودکان

باور عمومی بر این است که کودکان برای سر ذوق آمدن نیاز به تعامل مداوم با اسباب بازی‌های خود دارند. در ادامه یک آزمایش اجتماعی توسط بنیاد LEGO نشان می‌دهد که ممکن است این موضوع چندان درست نباشد.این شرکت از شش کودک دعوت کرد تا به تنهایی در اتاقی بنشینند که چیزی جز یک میز و صندلی در آن نیست. بنابراین چندان عجیب نیست که آن را «کسل کننده ترین اتاق از ابتدا تاکنون» بنامند.در ادامه یک رول کاعذ بزرگ در اتاق گذاشته شد. بچه‌ها کم کم خود را با آن تکه کاغذ بزرگ و ساده سرگرم کردند و از آن یک شنل ابر قهرمان و شبح ساختند.این کمپین تبلیغاتی توسط شرکت تبلیغاتی «Ketchum» لندن و به کارگردانی «جاستین هاکنی» از شرکت فیلمسازی «Mad Cow Films» راه اندازی شد و نشان می‌دهد که چگونه جو بازی می‌تواند بر همه جا حتی کسل کننده ترین اتاق جهان نیز حاکم شود. واقعا همه چیز می‌تواند انقدر ساده باشد. LEGO امیدوار است که والدین در راستای تعهد خود مبنی بر کشف لحظات برای بازی کودک در زندگی روزمره در هر زمان و هر مکان این باور را بپذیرند.بنیاد LEGO در تحقیقات خود دریافت که اختصاص دادن زمان برای بازی نقشی حیاتی در یادگیری کودکان ایفا می‌کند و به آن‌ها اجازه توسعه مهارت‌های کلیدی مانند «خلاقیت»، «اعتماد به نفس»، «همکاری»، «هماهنگی فیزیکی» و «تمرکز» را خواهد داد.برای دیدن ویدیو روی اینجا کلیک کنیدwww.designtaxi.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا