خبر

Levi`s: مثبت زندگی کنید

ام بی ای نیوز: Levi`s رمضان امسال تشویق جوانان به توسعه طرز تفکر و سبک زندگی مثبت در اندونزی و مالزی را در پیش می گیرد. کمپین امسال، محصول آژانس تبلیغاتی FCB جاکارتا ایده همکاری موسیقیایی با نسل آتی هنرمندان را با مشارکت "داییان تریشا" از مالزی و گروه موسیقیایی"BATIGA" از اندونزی، برندگان اخیر رویداد "Band Hunt" برند Levi`s، اجرا می کند. ایده پشت کمپین "Hidup Postif" یا زندگی هدفمند همراه با خوشبینی به خوبی با آن دسته از جوانان آسیایی که رمضان را جشن می گیرند، عجین می شود. کمپین با تمرکز بر روی جهان بینی ابراز عقاید و خصوصیات فرد به شکلی درست و مناسب، محور خود را تغییر ذهنیت و رفتار افراد در نظر می گیرد که بخش مهمی از تجربه ماه رمضان را تشکیل خواهد داد.صنعت: فروشگاه های لباس و لوازم جانبیرسانه: فیلمبازار: اندونزیآژانس تبلیغاتی: FCB جاکارتامدیر اجرایی خلاقیت: راوی شانکرمدیر هنری: فهد مکه، ایچلاس یانوار پوتراشرکت فیلمسازی: Making Nameکارگردان: ایتیله گریفیتسدست اندرکارانعنوان جایگزین: Hidup Positifرسانه: Web Filmشاخه: کفش و پوشاکمشتری: Levi Strauss & Co.آژانس تبلیغاتی: FCB جاکارتاکشور: اندونزیکارگردان: ایتیله گریفیتساجرا کننده: Batigaاجرا کننده: داییانمجری طرح: نیندی خاریسمامدیر اجرایی خلاقیت: راوی شانکرمدیر هنری: فهد مکه، ایچلاس یانوار پوترارئیس خلاقیت گروه: جوویتا دامیانیشرکت فیلمسازی: Making Nameتهیه کننده اجرایی: آناند بی کریشان سینگ، میندارئیس بخش دیجیتال: چتان شتیرئیس امور مشتریان: دیان پوتریمدیر فیلمبرداری: رونی آرنولدصدا: Jackoتهیه کننده آژانس: یوانیتا پانکارینیتدوین گر: Dinoموسیقی: Universal Music اندونزیمدیر عامل: سونی نیچانیسرپرست موسیقی: سوگیو دویینانتو ویبووو

مترجم: مرضیه فروتنwww.coloribus.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا