خبر

O2O گروه گلرنگ در حال توسعه بیشتر

همکاری مشترک اوزون، افق کوروش و تپسی‌فود در راستای گسترش حوزه فعالیت‌های O2O گروه گلرنگ

همکاری مشترک میان اوزون به عنوان بستر O2O گلرنگ، فروشگاه‌های افق کوروش به عنوان سمت آفلاین و تپسی‌فود به عنوان سمت آنلاین، کلید خورد.

پس از تجربه موفق O2O افق کوروش با بخشی از سفیران تپسی از طریق اوزون، این همکاری تازه، خبر از توسعه عملیاتی O2O گروه گلرنگ دارد. اوزون با فراهم کردن زیرساخت O2O که برای همکاری کسب و کارهای آنلاین و آفلاین و بلعکس گروه گلرنگ ایجاد شده است، موجب کاهش هزینه جذب مشتری (CAC) و جابجایی مشتریان در پلتفرم های مختلف بر اساس رفتار خریدشان می‌شود.

در فاز اول و آزمایشی این همکاری سه‌گانه، مشتریان افق کوروش در مشهد و شیراز که از طریق زیرساخت اوزون از فروشگاه‌های افق کوروش این دو شهر خریدانجام دهند، بر اساس «رفتار خرید» شان، یک وچر از تپسی‌فود از طریق زیرساخت اوزون دریافت می‌کنند.

این همکاری، همانطور که انتظار می‌رود، هزینه جذب مشتریان تازه (CAC) را برای تپسی‌فود به شکل چشمگیری کاهش می‌دهد و موجب افزایش دفعات و مبلغ فروش در افق کوروش خواهد شد.
کمپین‌های مشترک این چنینی، دورنمایی از توسعه فرایند O2O در شرکت‌های دیگر گروه گلرنگ با نقش‌آفرینی اوزون در نقش بستر این فرایند را به نمایش می‌گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا