Procter and Gamble کمپین ماه رمضان خود را آغاز کرده است که بر روی انتخابات اندونزی در سال ۲۰۱۹ تمرکز دارد. برنده آن در روز ۲۲ ماه مه مشخص خواهد شد.
این کمپین، محصول آژانس تبلیغاتی Grey اندونزی بر روی دیدگاه تصمیم گیری و پذیرش انتخاب های دیگران متمرکز است. در همین حال رای دادن به کاندیداها معنایی جز لزوم انتخاب توسط مردم اندونزی و طرفداری از حزب های گوناگون سیاسی ندارد.
خط و مشی های مختلف حزبی حتی شامل نزدیک ترین روابط میان زوج ها، دوستان و اعضای خانواده و رابطه نزدیک اما غالبا متضاد میان مادر و دختر نیز می شود.
هدف این برند FMCG استفاده از رمضان، ماه مقدس صیام میان مسلمانان در سرتاسر جهان است که در فستیوال عید فطر با اتمام یک ماه روزه به اوج خود می رسد. در نتیجه، داستان رابطه یک مادر و دختر با دیدگاه های مخالف در سال های اولیه بلوغ دختر را به تصویر می کشد.
فیلم کمپین با عنوان #AkuPilihMaafibu (من بخشش دیدگاه مادرم را انتخاب می کنم)ِ بالا ترین نقطه تنش میان مادر و دختر را نشان می دهد. این زمانی است که نقطه نظر های مادر مخالف دختر است؛ یک مادر که احساس می کند دخترش از روی سرسختی هیچ حرفی را نمی پذیرد. مادر به شدت تلاش کرده است تا این چیز ها را به او یاد بدهد.
در پایان روز، صرف نظر از میزان اختلاف دیدگاه ها، انتخاب این است که یکدیگر را ببخشید و بپذیرید که این کار روابط میان مادران و دختران را حتی قوی تر از قبل می کند.
www.thedrum.com