ام بی ای نیوز: یک خرده فروش بین المللی به نام «Primark» به خاطر محصولات مد روز شگفت انگیز با قیمت های عجیب خود معروف است. بنابراین به منظور بزرگداشت بازگشایی یکی از فروشگاه های اصلی خود در ایالات متحده آمریکا، صاحبان و مدیران این خرده فروشی نیاز به چیزی شگفت انگیز تر از بریدن یک روبان به طور عادی دارند.در روز های منتج به افتتاح، آژانس تبلیغاتی «Sleek Machine» با محوریت بوستون به Primark کمک کرد تا فعالیت های حیرت انگیز یا بسیار چشمگیری را در «King of Prussia Mall» – یکی از بزرگ ترین مقاصد خرید آمریکا – دقیقا خارج از فیلادلفیا، در ایالت پنسیلوانیا، انجام دهد.ابتدا، کیسه های خرید نمادین Primark با لباس پر و خریداران و کارمندان این خرده فروشی به بیلبورد های در حال راه رفتن تبدیل شدند. این بیلبورد ها در شرایطی خبر از بازگشایی بزرگ می دادند که در همین حین مردم را به سوی فروشگاه برای برخورداری از شانس برنده شدن یک کیسه بزرگ خرید تا مرز ۵۰۰ دلار نیز هدایت می کردند.سپس، در شلوغ ترین روز تعطیلات آخرهفته، یک عکاس پاپارازی برای دنبال کردن خریداران روزمره Primark در سرتاسر mall و خلق یک تجربه منحصر به فرد برای خریداران mall استخدام شد. در همین حال، یکی از وجه تمایز های کلیدی Primark تبلیغ می شد: لباس های مد روز عجیب و قیمت های شگفت انگیز Primark بدان معنی است که همگان می توانند مثل یک celebrity لباس بپوشند و احساس کنند.دست اندرکارانآژانس تبلیغاتی: Sleek Machine، ایالات متحده آمریکامدیر ارشد خلاقیت: تیم کولیدستیار رئیس خلاقیت: جف ماریوسنویسنده: جف ماریوسرئیس هنری: میکایلا بلسونتهیه کننده: اشلی لولوررئیس امور مشتریان: دانیل آلوینفیلمبردار: کایل جونزمیکس صدا: مارک وونگپیشنهاد های کیسه بزرگ: آدام فرگورسنمترجم: مرضیه فروتنwww.adeevee.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد