عشق به برند Pringles در حالی در کره جنوبی روند کاهشی را طی می کند که مردم به آن به عنوان یک برند متعلق به گذشته می نگرند. به این ترتیب جذب دوباره خانواده ها و جوانان کره ای و زنده کردن عشق قدیمی آن ها به Pringles کار سختی است. انجام این کار نیازمند تاثیرگذاری بر روی عشق به برند و همچنین فروش داخلی در سطح خرده فروشی است.
برای ایجاد مشارکت و تشویق بیشتر مردم به افزایش مصرف اسنک و چیپس سیب زمینی در سرتاسر کشور، برند یک نرم افزار اینترنتی را خلق کرد که به واسطه آن از کره ای ها برای درخشش چهره خود بر روی نمادین ترین چیز درباره Pringles دعوت می نماید. در ادامه از آقای Pringles سیبیلو به عنوان نمادین ترین چیز درباره برند یاد می شود. پیشرفته ترین نرم افزار اینترنتی (که در نرم افزار ارسال پیام Kakao و موتور های جستجوگری مثل «Naver» کار می کند)، برای کارکرد ها و مقیاس های مختلف ساخته شد.
آژانس تبلیغاتی: Toaster، سنگاپور
شاخه: شیرینی و اسنک
مشتری: Pringles
کشور: کره جنوبی
دست اندرکاران
رئیس دیزاین: مارکو روتولی
رئیس هنر تعاملی: کزیا کونگ
رئیس اجرایی خلاقیت: وینود ساویو
تهیه کننده: نانتارات کلونگبونجیت
تصویرگر: سو یئون بائه
رئیس فناوری خلاقیت: اولیور دولی
توسعه دهنده: کنسانا کسوما، داریوش بیکر
www.bestadsontv.com