خبر

Subway و تاکید روی مواد غذایی تازه

ساب‌وی بار دیگر یک ویدیوی تبلیغاتی بر اساس کمپین Eat Fresh تولید کرد. این ویدیوی تبلیغاتی با حضور استفن کوری، قهرمان رشته بسکتبال و سیمون بایلز، قهرمان ژیمناستیک در المپیک یک آگهی پر سر و صدا و به اصطلاح پر ستاره است. در این ویدیو ساب وی درباره محصولات جدید خود توضیحاتی را ارائه می‌دهد. کیفیت فیلم‌برداری و ته مایه طنز در این ویدیوی تبلیغاتی را می‌توان از نقاط قوت آن دانست. همچنین حضور ستاره‌های دنیای ورزش و تاکید آن‌ها روی این ساندویچ‌ها می‌تواند یک نقطه ارزشمند برای این ویدیوی تبلیغاتی باشد.این کمپین حرفه ای با عنوان "EatFreshRefresh" در آوریل ۲۰۲۲ در ایالات متحده منتشر شد. این توسط آژانس تبلیغاتیDentsu mcgarrybowen ایجاد شد و موفقیت خوبی هم در رسانه‌ها کسب کرد.برای دیدن این ویدیوی تبلیغاتی روی اینجا کلیک کنیدwww.adsoftheworld.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا