برند تولید کننده درب خانه، Tata Steel Pravesh، در کمپین تبلیغاتی خود به مناسبت روز مادر این واقعیت را به تصویر می کشد که چگونه مادران با هدف الهام بخشیدن به فرزندان برای داشتن روحیه قوی در شرایط مختلف، هرگز ضعف های خود را نشان نمی دهند.
این کمپین با ایده آژانس تبلیغاتی J. Walter Thompson کلکته و به کارگردانی “آدیتیا ویکرام سنگوپتا”، مادران را در حال طی مسافت بدون اندکی خستگی برای تشویق پسرانشان به ادامه دادن راه و قدم زدن، تشویق دخترانشان به مبارزه در موقعیت های سخت و دشوار و درخواست از بچه ها برای دنبال کردن رویا های خود به تصویر می کشد.
کمتر از یک دقیقه