گزارش
    6 ساعت پیش

    گارتنر: دو‌سوم بازاریابان آماده ورود به عصر هوش مصنوعی نیستند

    به گزارش گارتنر، نزدیک به دو سوم بازاریابان باور دارند که هوش مصنوعی نقش آنان را در دو سال آینده…
    گزارش
    6 ساعت پیش

    آمازون با رونمایی از «مرکز جامع هوش مصنوعی تبلیغات» می‌خواهد معادلات بازار را تغییر دهد

    در آخرین کنفرانس UnBoxed 2025، آمازون از نسل تازه‌ای از ابزارهای تبلیغاتی رونمایی کرد که با تکیه بر هوش مصنوعی…
    بدون دسته بندی
    1 روز پیش

    استارباکس با «استراتژی دراپ» موج فرهنگی ساخت؛ انحصار جدید در خدمت برندینگ احساسی

    در فضای رقابتی برندهای جهانی، مفهومی به نام استراتژی دراپ (Drop Strategy) به یکی از مؤثرترین شیوه‌های جلب توجه و…

    HEALTHY MEALS

    Fitness

      6 ساعت پیش

      گارتنر: دو‌سوم بازاریابان آماده ورود به عصر هوش مصنوعی نیستند

      به گزارش گارتنر، نزدیک به دو سوم بازاریابان باور دارند که هوش مصنوعی نقش آنان را در دو سال آینده…
      6 ساعت پیش

      آمازون با رونمایی از «مرکز جامع هوش مصنوعی تبلیغات» می‌خواهد معادلات بازار را تغییر دهد

      در آخرین کنفرانس UnBoxed 2025، آمازون از نسل تازه‌ای از ابزارهای تبلیغاتی رونمایی کرد که با تکیه بر هوش مصنوعی…
      1 روز پیش

      استارباکس با «استراتژی دراپ» موج فرهنگی ساخت؛ انحصار جدید در خدمت برندینگ احساسی

      در فضای رقابتی برندهای جهانی، مفهومی به نام استراتژی دراپ (Drop Strategy) به یکی از مؤثرترین شیوه‌های جلب توجه و…

      Shop Now

      TIMETABLE OF CLASSES

      [mp-timetable col=”4643,4644,4645,4646,4647″ events=”4638,4650,4651,4652″ event_categ=”306,308,309,310″ title=”1″ time=”1″ sub-title=”1″ row_height=”50″ font_size=”” increment=”1″ view=”tabs” label=”ALL CLASSES” hide_label=”0″ hide_hrs=”0″ hide_empty_rows=”1″ group=”0″ disable_event_url=”0″ text_align=”center” text_align_vertical=”default” id=”” custom_class=”” responsive=”1″]
      دکمه بازگشت به بالا