گزارش
19 ساعت پیش
درخشش شاپینو در نخستین آزمون جدی مدل کسبوکار جدیدش/ ۱۲۰ میلیارد تومان فروش در بلکفرایدی
شاپینو با ثبت ۱۲۰ میلیارد تومان فروش و ۲.۵ میلیون بازدید در بازهی کمپین و ۲۷۴۰۰ سفارش در روز بلکفرایدی،…
گزارش کمپین
24 ساعت پیش
آغاز کمپین جدید اکتیو با شعار «انتخاب اول دستها»
با شروع آذرماه، برند اکتیو کمپین تازهای را با شعار «اکتیو، انتخاب اول دستها» آغاز کرده است؛ کمپینی که با…
خبر
24 ساعت پیش
دومینو، بستنی کاپلز روانه بازار کرد
دومینو بستنی جدید خود را با عنوان « کاپلز» روانه بازار کرد؛ محصولی که با شعار «عشق را دنبال کن»…





