مصاحبه
11 ساعت پیش
دراژه با معرفی شخصیت مجازی «لنا» وارد عرصه بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی شد
برند دراژه در تازهترین حرکت بازاریابی خود از شخصیتی مجازی با نام لنا رونمایی کرده است؛ شخصیتی مبتنی بر هوش…
گزارش
12 ساعت پیش
تولید محتوای مارکتینگی به سبک پادکست آمونیاک/پلی از دنیای مارکتینگ تا علوم انسانی
این روزها که بسیاری از مردم به دلایل مختلف، اطلاعات مورد نیازشان را در زمینههای دلخواهشان از طریق پادکست دریافت…
گزارش
12 ساعت پیش
مدیران استارتآپی در نشست فعالان حوزهی اقتصاد دیجیتال و سران قوا مطرح کردند/ زنگ خطر برای خروج تجربه، توان و آینده
مدیران بزرگترین شرکتهای فعال در حوزهی اقتصاد دیجیتال در نشستی با سران قوای مقننه و قضاییه و به میزبانی رییس…





