گزارش
6 ساعت پیش
کاستکو؛ شبکه رسانهای خردهفروشی که بدون جلب توجه، صنعت را متحول میکند
کاستکو، غول عمدهفروشی آمریکایی، در حالی یکی از موردانتظارترین شبکههای رسانهای خردهفروشی جهان را شکل میدهد که خود کمتر از…
خبر
6 ساعت پیش
انگیج؛ بزرگترین اجتماع سوشال مدیا منیجرها
دورهمی تخصصی «اِنگِیج | Engage» با حضور بیش از یکصد سوشالمدیا منیجر از برندهای مطرح ایران، به عنوان یکی از…
بدون دسته بندی
1 روز پیش
نایکی در برابر آدیداس: آیا شاهد جهشی خلاقانه خواهیم بود؟
جری فارل، یکی از چهرههای باتجربه دنیای تبلیغات، در یادداشتی تازه به رقابت تاریخی نایکی و آدیداس پرداخته و با…





