گزارش کمپین
1 ساعت پیش
کمپین وینیتو/ آگاهیسازی گسترده برای تثبیت جایگاه یک برند جوان و جسور
کمپین تلویزیونی وینیتو با هدف افزایش آگاهی عمومی از نام برند و نفوذ در ذهن مخاطب، با تمرکز بر نسل…
گزارش
2 ساعت پیش
نشان جدید چارگون روایتگر نوآوری، تعادل و سادهسازی پیچیدگیها
یادداشتی از آرین اوهانیان بازتعریف هویت یک برند، بهویژه برای شرکتهایی که در حوزهی فناوری فعالیت میکنند، تنها یک تغییر…
گزارش
20 ساعت پیش
معاون بازاریابی گروه اسنپ: اسنپ در ۱۱ سالگی خود به دنبال همراه کردن نسل جدید است
سوپراپ اسنپ وارد یازدهمین سال فعالیت خود شد و به همین مناسبت کمپینی تعاملی با عنوان «۱۱ سال دوستی» اجرا…





