Vodafone ایتالیا با هدف تبلیغ اهمیت برقراری ارتباط و جمع آپری پول برای سازمان صلیب سرخ در دوران همه گیری ویروس کرونا، کمپینی را راه انداخته که همه صحنه های آن از داخل خانه فیلمبرداری شده است. پروژه مشترک فوق اهمیت برقراری ارتباط را از طریق این شعار نشان می دهد: «حتی وقتی نمی توانیم نزدیک به هم باشیم، می توانیم با هم همدلی کنیم.» در ادامه این آگهی تبلیغاتی به طور زنده از ایستگاه های تلویزیونی اصلی ایتالیا و در سرتاسر کانال های دیجیتال و اجتماعی پخش شده است و مردم را به اعطای کمک های مالی و حمایت از سازمان صلیب سرخ ایتالیا (CRI) در مسیر مبارزه با ویروس کرونا تشویق می کند.
کمتر از یک دقیقه