
«به گاوهامون مااااااچا دادیم، شیرمااااااچا تولید کنن»؛ این آخرین پستی است که در صفحهی رسمی رامک در X منتشر شده؛ محتوایی که هم با ترند روزِ توییتر یعنی شوخی با ماچا و ادابازی ماچاخورها همراه شده و هم دنبالکنندهی کمپین خلاقانهای است که این روزها با شعار «همه چیز از مااااا شروع میشه!» در سطح شهر خودنمایی میکند.

کاراکتری شوخ و جوان و سرزنده
رامک در توییتر کاراکتری شوخ و جوان و سرزنده دارد. هوشمندانه ترندها را انتخاب میکند و مصرانه با آنها همراه میشود؛ آنقدر که گاهی خیال میکنی برای طراحی کمپینهای تبلیغاتی یا حتی طراحی محصولات جدیدش به شکل مستقیم از ترندهای توییتری ایده میگیرد.

چالش رقبا
رامک با زبانی شیرین و توییترپسند، رقیبش را به چالش میکشد و به اصطلاح به رقیب «دیس» میدهد؛ آنقدر ساده و هوشمندانه که بیشتر از ۸هزار نفر پست مربوط به آن را میپسندند و کامنتهای پست به بستری برای شوخی و کلکل طرفدارهای برندهای مختلف تبدیل میشود.

صدای برند رامک
رامک در X فقط صفحهی رسمی برند در یک شبکهی اجتماعی تأثیرگذار نیست؛ بلکه یک کاراکتر واقعی است که لحن و طرز فکر و ادبیات خاص خودش را دارد. قرار نیست فقط صدای برند باشد، خودِ خودش است و آنقدر این کاراکتر مستقل را به رسمیت میشناسد که مثل آدمهای واقعی همدلی و همراهی جلب میکند؛ تا حدی که حتی محتوای خوابهایش را هم با دنبالکنندهها به اشتراک میگذارد!


شخصیتی آزاد و رها در توییتر
شخصیتی که رامک از خودش در توییتر ساخته، آزاد و رهاست؛ هر جا وقتش باشد، برونریزی میکند و از همراهی با هیچ ترندی ابایی ندارد؛ از فوتبال و حیوان خانگی گرفته تا عشق ابدی! خودش را نخود هر آشی میکند و نتیجه هم در اکثر مواقع نه شور میشود، نه بینمک. آنقدر که مخاطب مقاومت همیشگیاش در برابر محتواهای تبلیغاتی را کنار میگذارد و یک کاسهی پر از آشِ دستپخت رامک را یکجا و بااشتها سر میکشد!





