گزارش

Xبازی به سبک کالیستا /پیرهن صورتی رو تن تو می‌پسندم!

در دنیای واقعی شاید خیلی‌ها هنوز اسم کالیستا را نشنیده باشند، اما در دنیای توییتر فارسی یا همان x امروزی کالیستا یک اسم کاملاً آشناست. برندی که در دنیای واقعی با «کهکشان رنگ‌های خیره‌کننده و دخترانه» به دنبال به دست آوردن دل دخترهای جوان است، در توییتر فارسی هم از کاربران مشکل‌پسند شبکه‌ی اجتماعی x دلبری کرده است.

امضای جسورانه‌ی تو

«رژ لب بنفش، امضای جسورانه‌ی تو»؛ این شعاری است که کالیستا برای معرفی یکی از محصولات متفاوت و جوان‌پسند خود استفاده کرده. همین جسارت شاید امضای کالیستا در توییتر و وجه تمایز این برند در مقابل برندهایی باشد که فقط به نمایش محصولات خود در این فضا بسنده می‌کنند. همراه شدن با ترندهای داغ توییتری و زبان شوخ و جسورانه، باعث شده که تعدادی از توییت‌های ساده‌ی این برند در فضای سیاست‌زده‌ی توییتر فارسی بیشتر از ده‌هزار لایک بخورد.

از کانتور فیدنشده تا بی‌برقی

«لطفاً به دختر خانومایی که کانتورشون فید نشده خیره نشید. شاید وقتی جلوی آینه بوده برقاشون رفته». انتشار پست‌هایی شبیه این پست ساده با لحن خودمانی که هم با ترند شوخی با آرایش اغراق‌شده در عکس‌ها همراه شده و هم با زبانی نرم به بی‌برقی‌های وقت و بی‌وقت تکه انداخته، به مذاق توییتری‌ها خوش می‌آید.

 

دنیاتو با کالیستا شاد و رنگی کن!

کالیستا که رنگ صورتی را به عنوان رنگ سازمانی خود انتخاب کرده، در دنیای x هم به شعار «دنیاتو با کالیستا شاد و رنگی کن!» پایبند است. استراتژی انتخاب یک ادمین جوان یا آشنا با دنیای جوانان که برای کسانی که کامنت گذاشته‌اند حاضرجوابی می‌کند و شوخ و خلاق است، به دیده شدن این پیج کمک کرده و نرخ تعامل مخاطبان پیج را بالا برده است؛ ادمینی که مودبانه و به‌جا و همراه با ترندها با پست‌های زن‌ستیزانه مقابله می‌کند تا چهره‌ای که از یک برند فعال در حوزه‌ی لوازم آرایش ترسیم می‌شود، چهره‌ای مقبول و مطبوع باشد.

محبوبیت به سبک ادمین کالیستا

به لطف پیاده‌سازی استراتژی صحیح تولید محتوا برای توییتر، ادمین کالیستا حالا آن‌قدر محبوب شده که به شکل مستقیم مورد خطاب و طرف درددل مخاطب‌ها قرار می‌گیرد. به اغلب پیام‌ها با توجه و ظرافت شوخ‌طبعانه جواب می‌دهد و به جای دادن پاسخ‌های کلیشه‌ای به کامنت‌هایی که از کیفیت محصولات انتقاد کرده‌اند، با زبان شوخی دل مخاطب را به دست می‌آورد. در انتقاد و طنز اندازه نگه می‌دارد و به جای گذاشتن پست‌هایی که به تبلیغ مستقیم محصول بپردازد، غیرمستقیم و زیر پوشش ترندهای توییتری نام برند را تکرار می‌کند.

فارغ از این که فعالیت توییتری کالیستا تا چه اندازه بر فروش محصولات این برند تاثیر گذاشته، هماهنگی محتوا با هویت برند و چهره‌ی دخترانه‌ی به‌روز و دوست‌داشتنی و موجهی که ادمین کالیستا از این برند در دنیای نامهربان و صریح و مشکل‌پسند x ترسیم کرده، کار پیچیده‌ای‌ست که می‌تواند برگ برنده‌ی کالیستا در دنیای واقعی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا