کمپین تبلیغاتی جدید تریدنت با همکاری آژانس تبلیغاتی FCB لندن از یک پلتفرم خلاقانه برای الهام بخشیدن به نسل زد جهت رهایی از یکنواختی زندگی معمولی و امتحان چیزهای جدید طراحی شده که البته لازم به ذکر نیست که همه چیز از یک تکه آدامس شروع میشود.
لنز جدید «تریدیفرنت» مخاطب را به پذیرش صحنههای غیر منتظره تشویق میکند. همه اینها با هدف رفع کسالت و مبارزه با یکنواختی زندگی انجام شده اند.
کمپین فوق در شکلهای مختلف تلویزیونی، دیجیتال و اینفلوئنسر محور به کمک یک سیستم بصری شاد و یک سبک داستان سرایی پر انرژی توجه نسل زد را به سوی خود جلب خواهد کرد.
ایده راه اندازی پلتفرم تریدیفرنت از این طرز تفکر سرچشمه میگیرد که حتی یک لحظه کوتاه نیز میتواند حال و هوای شما را به طور کلی عوض کرده و به عنوان یک کاتالیزور به نسل زد قدرت امتحان چیزهای جدید و در آغوش کشیدن لحظات شاد غیر منتظره را بدهد.