خبر

آدیداس: خلق تصویر قهرمان

ام بی ای نیوز: در طول جام جهانی ۲۰۱۴، گابریل خسوس نوجوان ۱۶ ساله ای بود که در راستای حمایت از تیم ملی برزیل خیابان های شهر زادگاه خود، فاولا، را رنگ می کرد. چهار سال پس از آن، حالا او در خط حمله برزیل در جام جهانی ۲۰۱۸ بازی می کند. در ادامه آدیداس به زبان گرافیتی خاص خود خسوس به او احترام می گذارد.با همکاری یک گروه از فعالان محلی هنر های خیابانی و جامعه محلی، برند یک نقاشی عظیم از وی را بر روی دیوار های بیش از ۲۰ عدد خانه در زادگاهش، جاردیم پری در برزیل کشید.این اقدام بخشی از کمپین محتوای جهانی Adidas Football، محصول آژانس تبلیغاتی Iris Worldwide است که طی مسابقات جام جهانی اجرا می شود. حرکت فوق یک فیلم درباره بازیکن تیم مصر، محمد صلاح، با محوریت پایگاه پشتیبانی ۱۰۰ میلیون نفری (جمعیت مصر) را در بر می گیرد و کفش های آدیداس خاص او در طول مسابقات را به تصویر خواهد کشید.در سومین فیلم ضمن تماشای طیف متنوعی از طرفداران عادی تیم اسپانیا، پیر و جوان، زن و مرد، حرف ها و انتظارات آن ها از تیم ملی پیرامون شیوه بازی و پیروزی در آن را می بینیم و می شنویم.دیگر قسمت های این سری فیلم ها طی تورنمنت به طور زنده پخش و در رسانه های اجتماعی نیز تبلیغ خواهند شد.مشتری: Adidas Footballآژانس تبلیغاتی: Iris Worldwide

مترجم: مرضیه فروتنwww.creativity-online.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا