برای چندین دهه، کفش ورزشی استن اسمیت تعریف جدیدی از یک محصول ورزشی ارائه میدهد. با شروع سال ۲۰۲۱، توجه به چالشهای زیست محیطی و ساختاری سازگارتر با محیط زیست، مجموعه Stan Smith را به سمت جدیدی سوق داده است. در این سری کفشهای ورزشی هدف رسیدن به این نکته است که یک کفش میتواند در راستای حفظ محیط زیست و پایداری تولید شود.مجموعه Stan Smith از طریق ساخت و سازهای پایدارتر و با ۵۰٪ محتوای بازیافتی، رویکرد متفاوتی را در پیش میگیرد.در این آگهی تبلیغاتی از کرمیت قورباغه الهام گرفته شده است. قورباغه معروف گروه ماپتها این تبلیغ را به یکی از بهترین تبلیغات تلویزیونی سال ۲۰۲۱ تبدیل کرده است. او هوشمندانه از شعار معروف خود «سبز بودن آسان نیست» استفاده میکند تا دیگران را تشویق کند تا سهم خود را برای حفظ محیط زیست ادا کنند.
منبع: www.wrapbook.com