خبر

آرامش و راحتی با هیوندای توسان/خوش به حال مشتریانی که توسان دارند

هیوندای با همکاری آژانس تبلیغاتی «INNOCEAN Worldwide Europe GmbH» و در قالب سه فیلم تبلیغاتی، ضمن شرح بدبختی‌های یک خانواده، از توسان جدید خود پرده بر می‌دارد. این اس یو وی جدید یار کمکی آن‌ها بوده و مشکلات غیر قابل پیش بینی موجود را حل خواهد کرد. از این به بعد، دیگر مهم نیست که زندگی چه موانعی را پیش پایتان قرار می‌دهد، زیرا حالا دیگر دنیا به کامتان شده و شما یک توسان دارید.

سه ویدئوی تبلیغاتی تحت عناوین «چادر»، «مهمانی تولد» و «سینما» آن دسته از لحظات روزمره را به نمایش می‌گذارند که همه چیز به سرعت از کنترل خارج شده و قهرمانان داستان با موقعیتی چالش برانگیز مواجه می‌گردند. با این وجود، توسان جدید، در دو نوع پلاگین هیبریدی و هیبریدی N Line، مجهز به سیستم به روز رسانی هوایی، حالت برقی بی صدا و کارآمد و کلید دو دیجیتال هیوندای ارائه داده می‌شود که همگی دست در دست هم داده اند تا آرامش داشته باشید.

در روز‌های شاد هیوندای و به مناسبت فرا رسدن بیستمین سالگرد تولید پر فروش ترین مدل خودروی توسان، کمپین جدید برند تلاش می‌کند تا لبخند را بر روی لبان مخاطبان بنشاند.

هر داستان با سکانسی قابل پیش بینی شروع می‌شود اما چند ثانیه بعد اتفاقی غیر منتظره فضایی کمدی به آگهی خواهد بخشید.

وجود مجموعه ای یکپارچه از طراحی و فناوری مدرن، خودرویی را تحویل خواهد داد که به لطف یک سری استاندارد‌ جدید، همیشه آماده است تا نجات‌بخش شما در روز‌های سخت باشد.

توسان پر فروش ترین خودروی هیوندای است و مردم آن را به خاطر سازگاری زیادش دوست دارند. انبوهی از قابلیت‌های مختلف به خصوص در عرصه ایمنی، در هر زمان و هر مکان مفید واقع خواهند شد.

 

www.adsoftheworld.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا