خبر

آغاز انتشار دومین فصل «جعبه سیاه»/ پادکست «جعبه سیاه»، راهنمای محصولات فرهنگی و هنری

«جعبه‌سیاه» پادکستی است برای معرفی و بررسی متن و حاشیه‌‌های محصولات دنیای فرهنگ و هنر؛ از فیلم‌ و سریال و کتاب تا پادکست‌، موسیقی و هنرهای تجسمی‌‌.

در هر قسمت این پادکست شش روزنامه‌نگار حوزه‌های مختلف، مانند سینما، ادبیات و موسیقی، تازه‌ترین محصولات فرهنگی و هنری در ایران و دنیا را معرفی می‌کنند و مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند. «جعبه‌سیاه» همچنین با خالقان محصولات فرهنگی و هنری، از جمله نویسندگان، فیلم‌سازان، مترجم‌ها، فیلم‌نامه‌نویس‌ها، بازیگران، پادکسترها، موزیسین‌ها و… گفت‌وگو می‌کند. در هر قسمت «جعبه‌سیاه» چهره‌های شناخته‌‌شده‌ی دنیای فرهنگ و هنر هم از میان محصولات این دنیا پیشنهادهایی برای خواندن، دیدن و شنیدن دارند.

فصل اول «جعبه سیاه» از بهار ۱۴۰۲ تا بهار ۱۴۰۳ فعالیت داشته و فصل دوم این پادکست هم از اسفند ۱۴۰۳ آغاز به کار کرده است.

پادکست «جعبه سیاه» دو بار در ماه در پادگیرهای مختلفی مانند Castbox، Apple Podcasts  و Spotify منتشر می‌شود.

«جعبه»، راهنمای بهترین‌های فرهنگ و هنر

پادکست «جعبه سیاه» توسط تحریه‌ی مجله‌ی «جعبه» تولید می‌شود. مجله‌ی فرهنگی و هنری «جعبه» از سال ۱۳۹۹ برای معرفی و بررسی محصولات فرهنگی و هنری راه‌اندازی شده است. «جعبه» علاوه بر فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، محصولاتی درباره‌ی‌ سینما و ادبیات منتشر کرده است. از سال ۱۴۰۲ «جایزه‌ی جعبه» هم با ابتکار و همت این گروه و به صورت کاملا مستقل و مردمی برای انتخاب بهترین پادکست‌های فارسی آغاز به کار کرده و دومین دوره‌ی آن در تابستان ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد.

اسپانسر فصل دوم پادکست جعبه‌سیاه: خانه مدیا «خانه مدیا» (Media Sources)، مجموعه‌ای متخصص در تأمین، برنامه‌ریزی و خرید فضای تبلیغاتی در رسانه‌های آنلاین و آفلاین است. این مجموعه طی سال‌ها فعالیت حرفه‌ای، با بهره‌گیری از دانش تبلیغات، تجربه ارتباط با شبکه‌های تبلیغاتی داخلی و بین‌المللی و همراهی تیمی مجرب، به کسب‌وکارها در اجرای هدفمند و بهینه کمپین‌های رسانه‌ای کمک می‌کند. خانه مدیا با نگاه استراتژیک، خدمات تبلیغاتی را متناسب با نیاز، ظرفیت و بودجه برندها طراحی می‌کند تا اثربخشی رسانه‌ای آن‌ها به حداکثر برسد. این مجموعه، مجری فروش و مدیریت فضای تبلیغاتی تمام اپیزودهای فصل دوم پادکست «جعبه‌سیاه» است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا