موسیقیدان برنده جایزه گرمی، جان لگند، به عنوان یک پدر استعداد هایش را در آگهی تبلیغاتی Pampers به مناسبت روز پدر بروز می دهد.
برند متعلق به شرکت P & G از لگند برای تبلیغ خط تولید جدید پوشک های Pure برند Pampers خود کمک می گیرد. این پوشک ها به گفته P & G از پنبه اصل و درجه یک بدون عطر، لوسیون، پارابن، سفید کننده با کلر و لاتکس لاستیکی طبیعی ساخته می شوند.
در آگهی تبلیغاتی روز پدر برند، لگند ترانه “Stinky Booty” مخصوص به خود را می خواند که بنا بر ادعای همسرش، کریسی تیگن، به صورت زیرزمینی برای دختر دو ساله اش، لونا، توسط اعضای خانواده ساخته شده است.
در این آگهی تبلیغاتی ستاره یوتیوب، گلن هنری، با سابقه ارائه سری داستان های “In Fatherhood” همراه با عکاس معروف، جف میندل، نسخه مخصوص به خود از این ترانه را برای فرزندانشان اجرا می کنند.
به گفته آندره شولتن، معاون BabyCare، متعلق به P & G در آمریکای شمالی، خواه حین انجام وظیفه عوض کردن پوشک یا غذا دادن به بچه ها، ابن برند دریافت که تمام لحظات رابطه پدر ها با کودکانشان می تواند خاطرات خاصی را خلق کنند. این یکی از دلایلی است که مدیران و کارمندان BabyCare نسبت به مشارکت با جان در روز پدر امسال از خود اشتیاق و علاقه فراوان نشان می دهند. او دوست دارد که پدر باشد و همه لحظات آن را در آغوش بگیرد.
Pampers در تلاش برای همراهی با علایق یک شرکت تولید کننده مواد آرایشی، بهداشتی و دارویی به نام “The Honest Company” و نسل هفتم محصولات Unilever، اوایل سال جاری میلادی از انواع مختلف پوشک Pure خود رونمایی کرد. هر دو این شرکت ها پوشک های طبیعی تر بدون هر گونه عطر و لوسیون مصنوعی را پیشنهاد می دهند.
Teigen از ماه مارس به عنوان یک مشور خلاقیت برای خط تولید پوشک های Pure به Pampers پیوست و از آن زمان تاکنون در کمپین برند کنار لونا ظاهر شده است.
www.thedrum.com