بدون دسته بندی

آگهی‌های تبلیغاتی از جنس مواد سمی

«پی کی یو» نام یک بیماری نادر و غیر قابل درمان است که در اثر ابتلا به آن، پروتئین‌های رایج مانند مرغ، تخم مرغ، گوشت و ماهی به مواد بسیار سمی تبدیل شده و آسیبی جبران ناپذیر به مغز وارد می‌کند. در نهایت حتی ممکن است این قبیل صدمات منجر به مرگ شوند.

 

تنها امید موجود توسعه یک حسگر زیستی است که قادر به اندازه گیری میزان پروتئین خون لحظه به لحظه باشد. این دستگاه نجات بخش می‌تواند بسیاری از افراد را از مرگ حتمی نجات دهد اما بدون بودجه لازم، این راه حل حیاتی همچنان دست نیافتنی باقی خواهد ماند. در ادامه هدف از مشارکت با بنیاد «پی کی یو» و بیمارستان کودکان «Sant Joan de Déu»، راه اندازی کمپینی است که می‌تواند بیماران را از خطر مرگ نجات دهد.

در قالب یک سری آگهی‌های تبلیغاتی سمی، محصول آژانس تبلیغاتی «Vml Health»، کمپین فوق خارج از خانه برگزار می‌شود. این آگهی‌ها از جنس همان پروتئین‌هایی هستند که زندگی بیماران مبتلا به «پی کی یو» را تهدید می‌کنند. با خشک و آسیاب کردن، پروتئین‌ها از مواد غذایی روزمره استخراج و به جوهری برای چاپ تبدیل می‌شوند. در نتیجه یک سری پوستر خطرناک ساخته شد که از همان کد ارتباطی استفاده شده توسط مقامات اداره بهداشت و درمان تقلید می‌کنند. نصب این قبیل پوستر‌ها در بیمارستان‌های سراسر کشور، امکان اعطای کمک‌های مالی به لطف وجود یک کد کیو آر را فراهم می‌کند.

علاوه بر این پوستر‌ها، چاپ و تحویل مستقیم تعدادی نامه سمی به سیاستمداران، منجر به طرح درخواستی جسورانه جهت تامین بودجه شد. در نهایت درخواست گردید که پی کی یو را در اولویت کاری خود قرار دهند.

www.adsoftheworld.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا